😤12😡

6.7K 149 18
                                    

Hazaértem egy elég fárasztó nap után. Vége lett a hét órámnak. VÉGRE. Mikor beléptem az ajtó zajt hallottam a konyhába. Elindultam megnézni mi az...
Anya állt a hűtő mellett, vele szemben pedig...apa...Mit keres itt?Hogy-hogy hírtelen eszébe jutott, hogy van egy lánya? Anya valószínűleg látta a lefagyott arcomat és bele is kezdett a mondandójába.
-Szia Kicsim!-köszönt.
-Szia Bev.-szólalt meg apám.
-Mit keresel itt?-kérdeztem a légyegre térve.
-Miért, nem látodathatom meg a lányomat ok nélkül?-kérdezte.-Ha nem veszed fel a telefont, kénytelen vagyok személyesen beszélni veled.
-Csodás, mit szeretnél?-kérdeztem komolyan.
-Beverly nyugodj meg kérlek.-nyugtatott le anyukám.-Apád mondani szeretne valamit.
Na, vajon mit?Bocsánatot jött kérni azért, amiért megcsalta anyát és bejelentette hogy ő új életet akar kezdeni? Kicsit elkésett vele.
-Hallgatlak.-mondtam flegmán.
-Tudom,hogy mindenkinél jobban utálsz engem, de nem kerülhetsz életed végéig.-mondta.
Azt csak hiszed.
-Szerintem pedig igen,és foglak is.-mondtam undokan.
-Hallgasd meg apádat.-mondta anyukám lágy hangon.Látta a dühös arckifejezésem.-Kérlek.-kérlelt, majd intett hogy üljek le.

Leültem. Kicsit lenyugtattam magam.
-Halgatlak.-mondtam komolyan.
-Megházasodom.-közölte.
TESSÉK??????Az élet tényleg kibaszik velem.
-Tudom mit gondolsz,de hallgass meg.
-Rendben, van 5 perced.-mondtam dühösen.
-2 hét múlva Heatherrel össze fogunk házasodni és szeretném, ha eljönnél.
Még mit nem. Megcsalta anyát és még arra kér,hogy legyek ott az esküvőjén?
Hülyének néz?
-Még mit nem.-mondtam határozottan.
-Beverly, kérlek gondold át. Nem kell most döntened.-mondta "apám".
-Nem kell átgondolni, tudom a választ. Nem.-mondtam, majd megindultam a lépcső irányába.
Megszólalt apa telefonja. Biztos a szerelme hívja.
-Most mennem kell.-közölte.
-Menny, nehogy elkéss.-mondtam dühösen.
-Csak gondold át kérlek.-mondta, majd kilépett az ajtón.

Anya rögtön megszólalt.
-Kérlek Bev csak gondold át.-kérlelt édesanyám.
-Téged nem is zavar, hogy elárult most meg hozzá megy egy másik nőhöz?-kérdeztem feldúltan.
-Nem.-mondta lágy hangon.-Továbbléptem és szeretném, ha boldog lenne.-mondta. Anya mindig ilyen volt. Egy vidám, kedves, jólelkű nő, aki mindenkinek a legjobbat akarja.
-Csak értem gondold át.-kérlelt.
-Rendben, de nem ígérek semmit.-közöltem.
Anya bólintott.
Felmentem a szobámba és elkezdtem tanulni. Nem nagyon tudtam figyelni a tanulni valókra. Egész este apán gondolkodtam. Vajon miért tette? Mi oka lehetett ezt tenni velem és anyával?
Hogy lehetett ennyire önző?
Annyit gondolkodtam, hogy tanulás közben elnyomott az álom.

Másnap reggel

Kicsim...-simította meg anya az arcomat.-Kelj fel...Suli van.-keltett fel anyukám lágy hangon.
Felkeltem és észbe kaptam. BASZKI...
Elfogok késni.
-Anya el fogok késni.-mondtam riattan.
Azzal a ledülettel rohantam a fürdőszobába rendbehozni magamat.
JAJ mit fogok kapni!!!!!!

Miután lefürödtem rohantam átöltözni, összeszedtem minden cuccomat, majd rohantam a buszhoz. Kérlek ne most menj el....
Mikor beértem a megállóba pont akkor érkezett meg a kék villám. Istenem köszönöm.
Felszáltam, majd levetettem magam az első helyre, amit megláttam. Kinéztem az ablakon, de kár volt. A csodálatos tükörképem nézett vissza rám. Uram isten...csak most látom hogy lát engem a külvilág ebben a pillanatban. A hajam minden felé száll, piros kockásingem gyűrött és a mom jeansem, amit a sietség hevében kaptam fel eléggé megviselten néz ki. Mint én. Cipőnek egy piros Jodan 1-t választottam.

Leszálltam a buszról és rohantam órára. Ma törivel kezdek. Remek...
Ahogy hírtelen megtoltam az ajtót, hallottam hogy valaki a földre esik.
Rögtön a segítségére siettem.
-Uram isten ne haragudj...-kezdtem el a sorozatos bocsánat kérésemet, mikor megláttam a hírtelen akcióm elszenvedőjét...

Nem tudom hol kezdjek bele. Köszönöm szépen a rengeteg pozitív visszajelzést, és azt hogy ennyien olvassátok ezt a történetet. Sajnálom, hogy ilyen sokáig megvárakoztattalak titeket, de most már itt vagyok. Legyen nagyon szép napotok. Puszi😘

Miért nem hagysz békén?Where stories live. Discover now