💘3💘.

8.8K 192 14
                                    

Ma reggel az ébresztőmre keltem.Nem volt sok kedvem suliba menni a tegnapi nap miatt.Kibújtam a jó meleg ágyból és a fürdőbe indultam.Mikor beértem elvégeztem a szokásos rutinomat(fogmosás,fürdés),
majd visszacaplattam a szobámba.
Mivel ma nagyon nyárias idő van ezért
f

elvettem egy keki zöld színű cargo rövidnadrágot, mellé egy fehér trikót és a nadrághoz hasonló színű felsőt.

Aztán a sminkemet kezdtem el csinálni, a szemhéjjamra egy barnás szín került, míg ajkaimra egy lilásabb rúzst kentem fel. A hajamat egy hajcsattal feltűztem.

Mikor már mindennel kész lettem leszaladtam a lépcsőn egyenesen a konyhába ahol már ki volt készítve a sulis kajám.
Ezt gyorsan elpakoltam a táskámba és már mentem is a buszhoz,mert anya ma nem tudott elvinni kocsival. Szerencsémre pont jött a busz úgyhogy felszálltam rá. Kicsivel hátrébb találtam egy helyet ahova le is telepedtem. Bedugtam a fülhallgatót a fülembe és csak akkor vettem ki mikor a sulihoz értünk. Leszálltam a buszról, bementem a suliba egyenesen a szekrényem felé.
Egy másik szekrénynek dőlve várt rám a barátnőm.Odamentem hozzá és megöleltem.
-Szia Lori.-köszöntem neki.
-Szioo.-köszönt vissza.
-Ma ráérsz? elmehetnénk vásárolni, és ehetnénk valami finomat-mondta nagyon vidáman.
-Oké, de előtte be kell mennünk hozzánk.-mondtam miközben ki pakoltam a fölösleges könyveimet a szekrénybe.
-Okés,de várom már.-mondta izgatottan.
-Na gyere menjünk órára.-mondtam majd elkezdtem húzni a terem felé ahol óránk lesz.
-Ja elfelejtettem mondani hogy most Wesleyékkel lesz óránk mert, nincs a tanárunk és az ő osztályfőnökük a helyettesítő,de neki meg velük lenne órája szóval össze lettünk vonva.-mondta ezt egy szuszra.
-Szuper.-mondtam, aztán már be is értünk a terembe.
Hála istennek seggfejék azaz Wesleyék még nem voltak bent.
Lorival leültünk a szokásos helyünkre ,elkezdtünk beszélgetni a délutánról mikor megszólalt a csengő és akkor jöttek be a 12.-esek. Én rögtön elkaptam a fejem még mielőtt észrevenne, de aztán leültek a mögöttünk lévő padba a barátjával, akinek mellettem van a szekrénye.
-Szia hercegnő.-köszönt Wesley.
-Szia seggfej.-mondtam.
Az óra lassan telt alig jegyzeteltem valamit mert végig valaki körül járt az eszem.Wesley körül......
A gondolkodásomat  a kicsengő zavarta meg.
Megvártam Lorit még összepakol és aztán mentünk ki a teremből a következő ótánkra és az utánnalévőkre  és így tovább. Az utolsó órám után a szekrényemhez ballagtam, kivenni a könyveimet mikor valaki a két kezét a fejem mellett megtámasztotta és nekem nyomta csípőjét. Nagyon nem akartam megfordulni de muszáj volt mert túlságosan hajtott a kíváncsiság.
Mikor megfordultam vele találtam szembe magam.
-Szia hercegnő.-mondta Wesley.
Az arca vészesen közel volt az enyémhez,és egyre csak közelített. -Szia.-mondtam kicsit bátortalanul.
-

A seggfej kimaradt.-mondta levakarhatatlan mosollyal az arcán.
-Szerintem tudod te hogy az vagy.-mondtam, majd megpróbáltam ellökni magamtól a rám nehezedett testét, sikertelenül.
-Makacs vagy.-mondta.
-Te meg egy önimádó, hormontúltengésű, erőszakos gyökér.-mondtam,egy mosollyal az arcomon.
-Te meg gyönyörű.-mondta mire felhúztam a szemöldököm.
-Ez komoly?-kérdeztem.
-Teljesen.-mondta.
-Jólvan, de én megyek.-mondtam mire el akartam indulni,de visszarántott.
-Ne olyan gyorsan.-mondta önelégült vigyorral.
-Mennem kellene.-mondtam, el akartam indulni, de újra vissahúzott.
-Na jó mit akarsz Wesley?-kérdeztem.
-Téged.-mondta nemes egyszerűséggel.
-Én meg 2 gyereket,egy hűséges férjet és egy kutyát.-mondtam, miközben a zöld smaragdjaiba néztem.
-Megcsinálhatjuk a 2 gyereket.-mondta,azzal a sunyi mosolyával.
-Álmodban sem.-mondtam.
-Pedig álmomban mást is csinálunk.-mondta miközben megnyalta dús ajkait.
-Köszi, ne részletezd!-mondtam mire elröhögte magát.
-Engedj el!-parancsoltam rá.
-Csak ha kapok egy csókot.-mondta fülig érő mosollyal. Majd elkezdett felém közeledni.Mikor már az ajkunk súrolta egymást.......

Sziasztok,remélem tetszett ez a rész is köszi hogy elolvastátok.
Puszi 😘

Miért nem hagysz békén?Where stories live. Discover now