💘1💘

12.4K 191 1
                                    

🌹Beverly 🌹
Éppen ülök az autóban és nézem az elsuhanó tájakat.Most közeledünk az új otthonunk felé.Igen mivel anyukám bejelentette hogy elköltözünk Los Angelesbe mert eddig New Yorkban éltünk.A nevem Beverly Lewis és 17 éves vagyok.A suli válltás miatt nem izgulok,mert könnyen barátkozok más emberekkel.
-Kicsim megjöttünk.-mondta anya.
-Jaj de jó.-mondtam flegmán.
Kiszálltam a kocsiból és jól megnéztem a házunkat.Egy
nem túl kicsi de nem is túl nagy ház a miénk.Maga a ház fehér színekben pompázott,de az ajtók és az ablakok fekete színűek voltak.Igen ajtók,mert volt két erkély,ami nagyon tágasnak tűnt.+még a bejárati ajtó
-Kicsim menj csak be.-mondta anya.
Bementem az ajtón és,csodálatos látvány fogadott.A falak café színre voltak festve.Mikor beljebb mentem rögtön szembe találtam magam az étkezővel mellette pedig a nappalival.Az előbb említett helységben helyezkedett el nagy kanapé,ami szürkés színű volt,rajta   sok díszpárnával.A konyha közvetlen az étkező mellett kapott helyet.
-Na tetszik?-kérdezi anyukám.
-Ez gyönyörű.-mondtam még mindig elképedve.
-Menj fel az emeletre nézd meg azt.-utasított.
Én így tettem.Felmentem a krém színű lépcsőn és elindultam körbe nézni.Az emeleten volt 5 szoba.Az egyik szobára rá volt írva a nevem.Gondolom az az én szobám.Vele szemben volt egy fehér ajtó amibe be is nyitottam.Egy fürdőszobába kerültem.A fal világos szürke volt,a fürdőben helyezkedett el egy kád, szürke kézmosó ami 2 személyes volt.
-Ez a te fürdőd -mondta mögöttem anya.
-Van külön fürdőm?-kérdeztem.
-Igen a szobáddal szemben.-válaszolta.
-Az egyém is ilyen csak fehér.-mondta.
-Minek az ötödik szoba?-kérdeztem.
-Az a vendég szoba.-válaszolta.
-Anya ha nem baj akkor még megnézném a  szobám.-mondtam miközben mentem  a szoba felé.
Kinyitottam a fehér ajtót és elállt a lékegzetem.A szoba falai ugyancsak szürkék voltak,mint a fürdőben.A szobában helyezkedett el egy hatalmas francia ágy rajta sok díszpárnával és egy puhának tűnő szürke takaróval.A falról képek lógtak le.A szobában volt még egy fehér szekrény is.Mikor megpillantottam az erkélyt rögtön felé indultam hogy megnézzem a kilátást,mikor kimentem beláttam az egész utcát.
Este már csak lefürödtem,kipakoltam a bőröndömből a szekrényembe,lementem vacsizni,aztán felszaladtam a szobámba,bedőlte az ágyba és rögtön elnyomott az álom.

Ennyi lenne ez az első rész,a helyesírási hibákért bocsássatok meg.
Puszi😘
Utó írat:Direkt nem ragtam bele képet hogy el tudjátok képzelni.

Miért nem hagysz békén?Where stories live. Discover now