💘 2 💘

9.9K 201 3
                                    

A legszebb álmaimat aludtam mikor az ébresztő hangos üvöltésére keltem.
-Ez meg mi a .......-mondtam és a párnát a fejemre húztam.
-Kicsim ma van az első napod a suliban,nehogy elkéss.-mondtam vidáman anya.
-Miért csinálod ezt velem?-mormogtam az ágyba.
-Jaj drágám ne csináld ezt.-vette le anya a párnát a fejem tetejéről.
-Na jó.-mondtam,majd kikászálódtam az ágyból és mentem a fürdő felé.
Megmostam a fogamat, lefürödtem,aztán mentem vissza a szobámba hogy kiválasszam a mai ruhámat. Mivel tavasz van így felvettem egy hosszú fekete szoknyát, egy zöld croptoppal, és erre rávettem a fekete bőrkabátomat. Cipőnek egy fekete converset választottam.
A sminkem is megcsináltam, ami szempillaspirálból, tusból, és szályfényből állt, aztán megcsináltam a szemöldököm. A hajammal nem csináltam sok mindent,csak felkötöttem a fejem tetejére. Felvettem a gyűrűimet, a karkötőim és a zöld fülbevalóm mellé, felkaptam a táskámat, majd indultam is a konyhába.

-Szia kincsem. Készítettem neked szendvicset a suliba.-mondtam anya mosolyogva.
-Köszi anya.-felkaptam az ételt az asztalról és mentem is felvenni a fekete conversemet.Kimentem az ajtón és vártam anyát hogy el tudjon venni a suliba.Pár perc elteltével meg is érkezett,kinyitotta az ajtót és már indultunk is a pokol felé.Az út csendben telt,mikor megjöttünk elköszöntem anyától,majd kiszálltam a kocsiból,bementem a nagy épületbe és elkezdtem keresni az igazgatói irodát.Nagyon keresgélhettem,mert odajött hozzám egy szőkés barna hajú lány.
-Szia ne haragudj hogy csak úgy idejöttem,de úgy látom rád fér a segítség.-mondta kedvesen.
-Hála istennek hogy jössz,meg tudnád nekem mondani hogy merre találom az igazgatóit?-kérdeztem.
-Persze,de inkább elkísérlek.-mondta és elindultunk az igazgatói felé.
-Egyébként,Lori Taylor vagyok.-mutatkozott be.
-Én meg Beverly Lewis.-nyújtottam volna a kezem,de helyette megölelt én meg meglepődve visszaöleltem.
-Ne haragudj de én ilyen vagyok.-mondta.
-Semmi baj,én örülök neki.-mondtam mosolyogva.
-És hányadikba fogsz járni, mivel gondolom új vagy.-kérdezte.
-11-be.-mondtam(mivel nem évvesztes).
-És melyik osztályba?-kérdezte.
-B.-mondtam,mire a nyakamba ugrott.
-Akkor osztálytársak leszünk.-mondta még mindig engem ölelve.
-Hála istennek.-mondtam megkönnyebbülve.
-De nekem be kell mennem a dolgaimért.-mondtam.
-Jó megvárlak.-mondta vigyorogva.
Bementem átvettem az órarendemet,könyveimet és megkaptam a szekrényemet is.
Mielőtt leraktam volna a fölösleges könyveimet,becsengettek úgyhogy rohantunk órára Lorival.
Hála istennek mikor beértünk nem volt még bent a tanár ezért mondta a barátnőm hogy üljek le mellé,mert mellette pont van egy üres hely,ezért letelepedtem a székre.Beszélgetésünket Lorival a tanár zavarta meg.
-Jó reggelt gyerekek.-köszöntött minket.
-Jó reggelt tanárnő.-mondtuk egyszerre az osztállyal.
-Úgy látom új diákot köszönthetünk körünkben,kérlek mutatkozz be.-mondta a tanárnő.
-Hát sziasztok a nevem Beverly Lewis,most költöztünk ide New Yorkból.-mondtam majd leültem.
-Köszönjük Beverly,kérlek nyissátok ki a könyvet a ..........-mondta a tanár de nem igazán figyeltem rá.
Óra után Lorival mentem a szekrényemhez,mert kiderült hogy az övé 5 szekrénnyel arrébb van.Megtaláltam a szekrényem de neki volt dőlve egy fekete pulóverben lévő tetkós srác,aki éppen egy másik fiúval beszélgetett.
-Na haragudj,de odébb tudnál menni.-mondtam neki,mire felém fordult és jól végignézett rajtam.
-De tudnék,ha kapok valamit érte.-mondta és egy kisfiús mosolyt küldött felém,és akkor előbukkantak a gödröcskéi.
-Persze,szeretnéd.-mondtam.
-Jó beérem egy csókkal is.-mondta.
-Álmodban.-mondtam és a smaragd zöld szemeibe néztem.
-Na odébb állnál?-kérdeztem.
-Gyere Wesley hadd pakolja be a könyveit.-mondta a barátja.
-Még látjuk egymást hercegnő.-mondta majd elment a haverjával.
-Te visszautasítottad Wesley Davist.-mondta a barátnőm meglepett arccal.
-Mehetnénk órára?-kérdeztem.
-Igen,de ez akkor is huuu.-mondta és már mentünk is a következő óránkra ami matek volt.
Szép kis első nap,mondhatom.

Sziasztok,hát ennyi lenne remélem tetszett,sajnálom hogy eddig húztam csak nem tudtam hogy írjam le.Köszönöm hogy elolvastátok.Puszi😘🥰

Miért nem hagysz békén?Where stories live. Discover now