❤️8😍

7.8K 187 0
                                    

olyan történet amire nem számítottam......

Megcsókolt.Puha ajkai az enyémre tapadtak.Istenem segíts!!! Éreztem a vér ízét,de ez nem tántorított el.Visszacsókoltam.Ő ezt kihasználva belecsúsztatta a nyelvét a számba.Ráharaptam az alsó ajkára mikor elváltunk egymástól.
De nem akartam hogy ez a pillanat véget érjen ezért megcsókoltam.Először meglepődött,de visszacsókolt.Az ölébe emelt,de nem szakította meg a csókunkat egy másodpercre sem.Nem akartam arra gondolni hogy mi lesz ez után.Csak erre akartam gondolni.Wesley hátradőlt így én meg rá.Éreztem a feszülős nadrágját.Levegő hiány miatt elváltak ajkaink.Nem tudtam a szemébe nézni,mert nem tudtam mit mondjak.Az állam alá csúsztatta a kezét ezzel elérve hogy a szemébe nézzek.

-Nem kell zavarba lenned.-mondta lágy hangon.
-Mostmár jobban van a szád?-kérdeztem.
-Szerintem meg is gyógyult.-mondta sunyi mosollyal.
-Hülye.-mondtam,majd felálltam.
-Most itt hagysz?-kérdezte.
-Megyek átöltözni.-mondtam.
-Szerintem így is jó vagy.-mondta.
-Aludni kell.-mondtam.
-Veled aludhatok?-kérdezte.
-Még az kéne,megerőszakolnál amíg én alszom.-mondtam,majd előszedtem egy lila pólót és egy sötétkék rövid gatyát.
-Azt nem veheted fel.-mondta.
-Miért nem?-kérdeztem.
-Kínozni akarsz.-mondta.-Ne merd.
-Szia,megyek átöltözni.-mondtam,majd bementem a fürdőbe átöltözni.

Így nézett ki a pizsama:

Lemostam a sminkem,majd visszamentem a szobámba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lemostam a sminkem,majd visszamentem a szobámba.Nem égett a lámpa a szobámba ezért nem láttam semmit.

-Wesley?-kérdeztem.
-Itt vagy?-kérdeztem

Zár kattanást hallottam tehát bezárt.

-Mondtam hogy ne vedd fel.-mondta mögöttem Wesley.-Most számolnod kell a következményekkel.

Két erős kart éreztem a derekam körül,ami felemelt és a falnak nyomott.Semmit sem láttam,csak az illatát éreztem.

-Most már bánod hogy ezt vetted fel?-kérdezte.
-Nem.-mondtam.

Erre a fejem mellett pihent meg mindkét karja.Ismerős volt ez a helyzet.Amikor meg akart csókolni csak otthagytam.

-Emlékszel?-kérdezte.
-Persze hogy emlékszem.-mondtam.
-Most játszunk egy játékot.-mondta.
-Ugye nem valami perverz játékra gondolsz?-kérdeztem.
-Nem,ez egy egyszerű játék.-mondta.
-Hallgatlak.-mondtam.
-Nem csókolhatjuk meg egymást.-mondta.-Ha te csókolsz meg elöbb akkor vesztessz.Ha én akkor én vesztek.
-Ennyi?-kérdeztem.
-Ennyi.-mondta.
-Mit kapok ha nyerek?-kérdeztem.
-Amit szeretnél.-mondta.
-És ha te nyersz?-kérdeztem.
-Azt amit szeretnék.-mondta.
-Rendben.-egyeztem bele.
-Mik a szabályok?-kérdeztem.
-Nincs szabály.-mondta.
-Oké.-mondtam.
-Indul.-mondta.

Arra gondoltam hogy egy kicsit ingerlem,ezért beharaptam az alsó ajkát,mire felnyögött.Erre a fülemhez hajolt és érzékien megharapta,mire felnyögtem.Ha harc hát legyen harc.
Ugrottam egyet,hogy a lábammal átkulcsóljam a derekát.Nekidőltem a merevedésének.Erre felmorgott.Nem vártam meg míg lép.A nyakára tértem át,elkezdtem csókokat hinteni rá.
Lejjebb mentem és mostmár a kulcsontját csókoltam.Elkezdtem szívni.Magam után csak egy lila foltot hagytam.Wesley is rátapadt a kulcsontomra és ő is kiszívta.Végén már csak egymás szemébe néztünk és vártunk.Mind ketten lihegtünk és csak néztük egymást.Már nagyon kívántam a csókját,de ő nem csinált semmit csak nézett rám.Így léptem.
Megcsókoltam.Rögtön visszacsókolt.
A csókunk tele volt szenvedéllyel,vággyal.Csak úgy szívtuk egymás ajkait.Belemarkoltam a puha barna hajába mire felnyögött,majd az ágyra terített.

-Aludnom kell.Holnap jön haza anyum.-mondtam,majd befeküdtem az ágyamba.
-Jól van hercegnő.-mondta,majd befeküdt mellém és átölelte a derekam.
-Jó éjt, seggfej.-mondtam.
-Jó éjt hercegnő.-mondta.

Sziasztok,remélem tetszett ez a rész is, köszi hogy elolvastátok nemsokára jön a kövi.Mit gondoltok eddig? Miért volt fontos ez a játék?Na Puszi😘

Miért nem hagysz békén?Where stories live. Discover now