Mikor már az ajkunk súrolta egymást....áthajoltam a karja alatt,ezzel megakadályozva a csókunkat,sétáltam a bejárati ajtó felé, de még pont meghallottam hogy utánnam szól Wesley.
-Ez nem fair. Ez nagyon aljas volt hercegnő.-mondta duzzogva Wes.
-Ez van szépfiú.-mondtam, majd kisátáltam az ajtón. Írtam Lorinak hogy előbb haza megyek, lerakom a cuccom és találkozunk a pláza elött.🌹🌹🌹🌹
Már vagy 2 órája bojongunk,de még mindig nem találtunk semmi olyan ruhát ami megfogott volna. Betértünk egy estéjikkel, és habos-babos ruhákkal teli üzletbe.
-Miért akartál bejönni ide?-kérdeztem Loritól.
-Miért ne?-mondta válaszul.
-Csak nem bálba készülsz?-kérdeztem miközben felvontam a szemöldököm.
-Ami azt illeti de. Ugye a mi sulink minden évben rendez egy bált az év végén.-mondta boldogan.
-Igen? Erről nem is tudtam.-mondtam, miközben néztem ahogy a barátnőm a kezére rakosgatja az estéji ruhákat.
-Miért nem egy komplett báli ruhát veszel a koktél ruhák helyett?-tettem fel e kérdést.
-Mert, nem akarok feltűnést kelteni.-mondta Lori.
-Egy bálnak meg kell adni a módját.-mondtam miközben levettem a barátnőm kezéről a koktél ruhákat és vissza akasztottam a őket a fogasra.
-És most Lori szépen nézünk neked igazi báli ruhát.-hangsúlyoztam ki az igazi szót.
-De te is veszel egyet.-mondta a barátnőm.-Mert nélküled nem megyek el.-mondta.
-Jól van csak nézünk már mert besötétedik.-mondtam, mire elkezdtem húzni őt egy vintage bolt felé.
-Itt lehet igazi kincseket találni.-mondtam neki, majd nekiálltunk keresgélni a ruha részlegen.Hosszas keresgélés után már a próbafülke elött vártam Lorit hogy felpróbálja a kiválasztott ruhadarabokat. Körbenéztem hátha találok valami sokkal lorisabbat ,mikor.... megakadt a szemem egy fehér francia darabon amit lehetetlen leírni szóval csak iderakom.
Rögtön odaszaladtam,levettem a fogasról az említett ruhadarabot,majd rohantam Lori fülkéjéhez hogy beadjam neki A ruhát.-Ezt próbáld fel!-mondtam a barátnőmnek.
-Ez az utolsó. Utánna te próbálsz.-mondta.
-Oké,csak vedd fel kérlek.-modtam majd leültem a fülke melletti székre.
Egy pár perc elteltével,Lori kijött a fehér csodában.
-Azt a rohadt.-mondtam.
-Ennyire rossz?-kérdezte.
-Dehogy is. Ezt megvesszük.-mondtam.
-De tetszik?-kérdeztem.
-Nagyon.-mondta.-De most te jössz.
-Oké csak öltözz át.-mondtam.Lori átöltözött, majd elindult ruhát keresni nekem.
-Nem fogsz találni rám valót.-mondtam.
-Dehogynem, ne aggódj.-mondta,majd elkezdett a színes ruhák felé vonszolni.
-Nem leszek hamupipőke.-mondtam.
-Attól még, hogy egy szép ruhát veszel fel nem leszel az. Szeretem azt a mesét.-mondta Lori és lekapott a fogasról 3 ruhát.
-Ezt fel kell próbálnod.-mondta majd levett a fogasról egy gyönyörű szép kék ruhát amit virágok borítottak.
-Jó menjünk próbálni, mert még cipőt is kell vennünk.-mondtam.
-Oké.-mondta és elindultunk a próbafülkék felé.
Lori a kezembenyomta a ruhákat. Felpróbáltam az első ruhát amiben semmi különös nem volt. A másodikban sem és a harmadikban sem. Aztán mikor felvettem a negyediket elállt a lélegzetem. A ruha gyönyörű volt. Egyszerű, de nagyszerű.
-Beverly kijönnél?-kérdezte Lori.
-Persze.-mondtam.
Kimentem majd vártam mit reagál a barátnőm.
-Ezt megvesszük. Punk-tum.-mondta.Ugyanebben a boltban meg is találtuk a megfelelő cipőket a ruhákhoz. Én egy fekete vintage szandált választottam, míg Lori egy arany kisebb magassarkú mellet döntött.
Mikor ezeket beszereztük nem tudtuk megállni, hogy ne járjuk végig a boltot 1000-szer és meg is lett az eredménye. Rengeteg felsővel és szoknyával gazdagottam, és egy-két ruhát is vittem magammal.
Megvettünk a ruhadarabokat, majd hazafelé vettük az irányt. Mikor hazaértem ledobtam a cuccokat, bedőltem az ágyba és el is nyomott az álom.Köszönöm szépen, hogy elolvastátok ezt a részt is. Véleményeket szívesen fogadok. Legyen szép napotok. Puszi😘
YOU ARE READING
Miért nem hagysz békén?
Romance-Wesley,miért nem tudsz békén hagyni?-kérdeztem,mikor már majdnem sírva fakadtam. -Mert beléd szerettem.-üvöltötte. 18-as jelenetek előfordulhatnak,trágár szavak úgyszintén.Csak saját felelősségére olvassátok. Jó szórakozást!😊 NEM SZERETNÉM VISZONT...