😊7😊

7.7K 179 0
                                    


Már vagy fél órája ülünk az ágyon,és gondolkodunk mit vegyünk fel.
Hirtelen beugrott,hogy mi nem olyan régen vettünk ruhákat amik közül hátha találunk valamit a bulira. Óóó csak hova tettem. Elkezdtem keresgélni, és a szekrényem végében találtam meg a zacskót. Kiszedtem, majd az ányra borítottam a benne található ruhadarabokat. Mivel Lori csak a bálra hozta a ruhát meg a cipőt, így én mondtam neki, hogy válasszon magának egyet. Hosszas keresgélés után kiválasztott egy coral színű, hosszabb ruhát, ami egy-két ismeretlen minta volt felfedezhető. Ehez a ruhához egy telitalpú, fekete magassakút választott.
Én pedig kiválasztottam egy szatén hatású, fekete rövidebb ruhát, aminek a mellkas részét fekete csipkék díszítették. Ehez felvettem egy fekete harisnyát, egy hosszú fekete kesztűpárat, és egy fekete, telitalpú, magas csizmát.

Én a  sminkemet csak megigazítottam, míg Lori egy enyémhez hasonló sminket alkotott.

Ez után már csak a haj hiányzott, amit igazából nem variáltuk túl, én csak kivasaltam, míg a barátnőm csak összefogta hullámos fürtjeit.
Ez után írtam Wesleynek hogy adja meg a címet.

Én:Szia meg tudnád adni a címet?
Wesley: Persze...
Én: Köszi.
Wesley:Tudtam,hogy szeretnéd látni a helyes arcom.

Erre már nem írtam semmit csak felvettem a fekete bőrkabátom, Lori meg az olivazöld, vékony felsőjét, amit egyik nap itthagyott. Ezt követően hívtunk egy taxit, megmondtuk a címet és már indultunk is a buli helyszínre.

Egy kis idő után odaértünk,majd kisszálltunk, kifizettük a fuvart és mentünk is be a részeg emberekkel teli házba.

💘Wesley szemszöge💘


Éppen a fotelban ülök egy sörrel a kezemben és nézek ki a fejemből. Azon gondolkozom, hogy mégis mit keresek itt. Semmi kedvem nem volt eljönni ebbe a buliba, még ha lelkesnek is tűnhettem. Talán az egyetlen ok arra, hogy itt vagyok az az, hogy szerezzek magamnak mára egy lányt akivel elüthetem unalmas perceimet. A gondolkodásomat az ajtó nyitódása zavarta meg.
Megérkezett Beverly, Lorival kézenfogva.
Nem számítottam arra, hogy valakinek még jól állhat a fekete hosszú kesztű, de ha valakinek akkor neki igen.  A feszes farmernadrágom most még jobban szorított mint eddig.
Lerakta a kabátját, majd mintha megérezte volna hogy nézem,azzal a kék szemeivel megtalálta az enyémeket. Egyszerűen gyönyörű volt. Felálltam a fotelból, majd elé sétáltam.

-Szia.-mondtam.
-Szia.-mondta.
-Szia Lori.-köszöntem a barátnőjének is.
-Szia,Cole hol van?-kérdezte.
Rámutattam az italos pultra ahol a barátom sörözött.Már csak ketten maradtunk Beverlyvel.
-Sexy vagy.-mondtam.
-Köszi.-válaszolt magabiztosan.
-Kérsz valamit inni?-kérdeztem.
-Nem kösz.-mondta.

-Mivan Davis, becsajoztál?-kérdezte Kevin.
-Nem hinném hogy rád tartozik.-mondtam, bunkón.
Mire magam mellé néztem már nem volt ott Beverly.

💘Beverly szemszöge💘

Nagyon nem érdekelt mit dumál Wesley a barátjával,ezért inkább eljöttem onnan és egy mosdó keresésére indultam. Előszőr az emeleten kerestem, benyitottam pár szobába. A folyosó végén találtam meg, benyitottam majd magamra zártam. Megmostam a kezem, jó volt kicsit távol lenni a tömegtől. Sikításokra lettem figyelmes ezért kifutottam a mosdóból az udvarra. Egy nagy tömeget láttam, rajtuk áttörtem, majd megláttam kik verik egymást.
Wesley volt azzal a csávóval akivel beszélgetett. Éppen lekevert eggyet Wesleynek mikor köszbeszoltam.

-Mégis mi a frász történik itt?-kérdeztem a fiútól.
-Nem rád tartozik, édes.-mondta.
-Nem vagyok az édesed seggfej.-mondtam.
-Ó, csak nem félted?-kérdezte.
-Nem rád tartozik, édes.-mondtam, majd kihúztam onnan Wesleyt.

Négy fiú akik akkor érkeztek, rögtön nekimentek Wesley támadójának. Én addik elvonszóltam onnan Wesleyt, ami nem volt könnyű mert rohadt nehéz, kivettem a kocsikulcsot a zsebéből, megnyomtam a gombot, majd felvillant a fekete Porsche fényszórója, jelezve hogy nyitva van. Beraktam a szerintem éppen kiütött fiút a kocsiba, én is beszálltam. Ránéztem arra a sebes arcára. Felszakadt a szemöldöke, vérzik a szája, lila a szeme körül és még az orrából is ömlik a vér.
Elkezdtem keresni a kocsiban zsebkendőt és találtam is. Beleraktam az orrába, ezzel elállítva a vérzést. Kikerestem a telefonomban Lori számát, majd hívtam is. Nem veszi fel. Ez szuper. Hova vigyem?Hozzá nem vihetem mert nem tudom hol lakik. Egy lehetőség maradt. Haza kell vinnem. Anya nincs itthon, és van otthon elsősegély doboz. Beindítottam a motort majd haza felé vettem az irányt. Megvan a jogsim, csak kocsim nincs ezért tudok vezetni.

Egy kis idő után megérkeztünk a házunkhoz. Kiszálltam a kocsiból, majd kivonszóltam Wesleyt is. Előhalásztam a zsebemből a  kulcsot, majd kinyitottam az ajtót. Leraktam Wesleyt a fotelba majd bezártam az ajtót, levettem a cipőm.
Írtam Lorinak, hogy eljöttem. Ránéztem az órára ami fél kettő mutatott. Nem maradtam sokáig.
Vajon anya hova rakta azt a dobozt?
Elkezdtem keresni a konyhában, minden fiókot kinyitottam, a legutolsóban találtam rá. Kivettem, majd leültem a kanapéra.
Nem szeretném össze vérezni a kanapét ezért inkább a szobámba kezelem le a sebeit. Megfogtam Wesleyt, és elkezdtem felfelé vonszolni. Szó szerint. Mikor felértem benyitottam a szobámba, majd leraktam az ágyamra. Rájöttem hogy az elsősegély dobozt lennt hagytam, ezért lementem érte.Visszamentem a szobámba, majd leültem az ágyamra, Wesley mellé. Elkezdtem lekezelni a szemöldökét, csak erre felébredt.

-Hol vagyok?-kérdezte.
-Nálam.-mondtam.-Kicsit összevertek.-mondtam majd kihúztam a zsebkendőt az orrából.
-Azért ő is kapott.-mondta.
-Hogy-hogy nálad?-kérdezte.
-Megsajnáltalak, és mivel nem tudtad megmondani hol laksz, így ide hoztalak hogy ellássam a sebeidet.-mondtam mosolyogva.
-Köszönöm.-mondta.
-Jól van, csak ne mocorogj!-mondtam parancsolva.
-Van még valahol a szádon kívül?-kérdeztem.
Felmutatta a kézfejét ami vérzett. Lassan lekezeltem.
-Nyisd ki a szád!-mondtam.
Kinyitotta formás ajkait, majd hozzáérintettem a jódos vattát. Felsziszegett, majd megszólalt.
-Kell valami ami eltereli a figyelmem.-mondta.
-Gondolj valami jóra.-mondtam, majd olyan történet amire nem számítottam........

Sziasztok, köszönöm hogy elolvastátok ezt a részt is remélem tetszett,kicsit hosszú lett de szerintem izgalmas, nemsokára jön a kövi.Puszi😘

Miért nem hagysz békén?Where stories live. Discover now