🥰6🥰

7.8K 166 1
                                    

Megérkeztünk a sulihoz,és hogy őszintén megmondjam izgultam,pontosabban reménykedtem, de még én sem tudtam miben. Bementünk az épületbe ami elképesztően nézett ki.

Az egész épület fel volt díszítve, tele vörös és fehér rózsákal. Lementünk a tornaterembe, a tömeg közé akik más-más féle táncot táncoltak. Az első utunk az italos asztalhoz vezetett,ahol puncsot kértünk. Lori elment pár barátnőjének köszönni,így egyedül maradtam. A szememmel Wesleyt kezdtem keresni, de sehol nem találtam. Egyszer csak megéreztem két kart a derekemon pihenni. Megijedtem,de megéreztem egy túlságosan ismerős illatot.

-Csak nem engem keresel?-kérdezte.
-Nem.-mondtam, majd megfordultam és belenéztem a smart zöld szemébe.
-Ne hazudj magadnak.-mondta.
Csak egy szemforgatással díjaztam kijelentését.
-Gyönyörű vagy.-mondta, miután rendesen végigmért.
-Köszi. Te sem nézel ki rosszul.-mondtam, miután végignéztem rajta. Fekete zakó, fekete nadrág, fehér ing, fekete nyakkendő.
Meg kell hagyni jól nézett ki.

-Tudom.-mondta.-Megyünk táncolni?-kérdezte.
-Meg kell keresnem Lorit.-mondtam.
-Szerintem megvan.-mondta, megfordultam és a táncparketten találtam meg Cole társaságában.
De cukik együtt.
-Na jössz?-nyújtotta a kezét én elfogadtam és már mentünk is a táncparkett felé. Elkezdtünk lassúzni.A háttérben a kedvenc zeném ment Ed Sheerantől a Perfect.

-Miben sántikálsz?-kérdeztem.
-Semmiben.-mondta.-Miért sántikálnék bármiben is?-kérdezte.
-Felkérsz táncolni, kedvesen viselkedsz, nem vagy beteg?-kérdeztem,majd a kezemet a homlokára raktam.
-Jól vagyok.-mondta.-Tudod hogy jössz egy csókkal.-jelentette ki.
-Miért is?-kérdeztem.
-Múltkor otthagytál. Be kell pótolni.-mondta.-Nem volt szép tőled. Engem nem szoktak csak úgy otthagyni.-mondta, majd egy kicsit lejjebb vándorolt a keze a fenekemre.
-Törődj bele.-mondtam,majd vissza raktam a kezét a derekamra.

-Lesz majd egy after party a bál után, szeretném ha el jönnétek.-mondta.
-Miért menjünk?-kérdeztem.
-Mert többet láthatod a helyes arcom.-mondtam sunyi mosollyal.
-Az nekem miért jó?-kérdeztem felvont szemöldökkel.
-Jólvan csak gyere el.-mondta.

-Sziasztok,elrabolom Beverlyt egy percre.-jött oda Lori.
-Oké.-mondta Wesley.
Elmentünk a suli elé beszélgetni.

-Képzeld el Cole elhívott randizni.-mondta boldogan.
-De jó, örülök hogy örülsz.-mondtam mosolyogva.
-El kell mennünk abba a partyba a bál után. Kicsípjük magunkat.-mondta, majd elkezdett befelé húzni,de hírtelen megállt.
-Tudtam hogy van valami köztetek. Weverly, olyan cukik vagytok együtt.-mondta,majd elkezdett befelé húzni.
Ez után semmi érdekes nem történt,hazamentünk és nekiálltunk készülni az after partyra,ahol még nem tudtam mi fog történni.......

Hali!!! Remélem tetszett ez a rész,köszi hogy elolvastátok.Még annyi hogy egy hétig folyamatosan hozni fogom a részeket,mindegyik storymból.Lessétek meg a másik kettőt is.Puszi😘

Miért nem hagysz békén?Where stories live. Discover now