Shocked

1K 29 0
                                    

Po dlhej ceste som sa konečne dostala do Pardubíc. Po ceste som sa pár krát musela zastaviť na benzínkach si kúpiť nejaké pitie a jedlo lebo som takmer umrela od hladu. Moja mama mala pravdu, mala som nechať nech mi zabalí nejaké jedlo. Ako som vchádzala do Pardubíc videla som na palubovke že treba natankovať tak som rýchlo zastavila na benzínke ktorá bola po ceste. Zastavila som vypla motor a išla som natankovať. Ako som tankovala som počula mužské hlasy a trošku mi boli známe ale ignorovala som to. No po čase už mi naozaj boli známe. Tie hlasy som už niekde počula, len kde. Tak som hlavu otočila smerom odkiaľ išli hlasy ako som sa pozerala z rohu vyšla vysoká muzška postava. Mal na sebe modré rifle, ktoré na ňom trošku vyseli, čiernu mikinu na ktorej bolo logo milion+. Ako som pozerala už som hneď vedela kto to je, ale pre istotu som sa ešte viac zapozerala a keď už som mu konečne videla aj do jeho tváre tak som bola v šoku. Ja vidím pred sebou na benzínke kde tankujem Nik Tenda! Bola som takom šoku že som aj zabudla na moje auto, ktoré som stále tankovala. Dotankovala som a vybrala som sa platiť. Ako som vošla dnu hneď som sa obzrela okolo seba či tu nie je ten na koho som pozerala pri tankovaní. Ako som sa obzrela som si ho všimla pri chladničke. Ja som sa vybrala ešte si niečo zobrať pod zub a kávu aby som dorazila k hotelu bez pocitu že zaspím pri šoférovaní. Keď som si zobrala bagetu ktorú zjem v aute som išla ku klasickým benzínkovým kávovarom. O pár minút čo som ešte čakala na kávu sa ku mne zozadu niekto priblížil ja som sa zo zvedavosti pozrela za seba. A tam stal on. Tak ako tam stal som si ho obzrela od hlavy až po päty, a hneď som sa otočila naspäť ku káve ktorá bola hotová. Keď som už chcela ísť platiť má niekto oslovil.

"Ahoj." Zastavila som sa a otočila smerom k nemu.

"A-ahoj." Pozdravila som sa trošku nervózne.

"Noo...něco jsi tady zapomněla." Prišiel smerom ku mne a zastavil pár centimetrov premenou, ja som stále stála na tom istom mieste, ani som sa nepohla. Keď už som sa zpamätala som sa pozrela na jeho ruku v ktorej držal môj mobil ktorý som si nechala pri kávovaroch.

"Ježiš, dakujem. By som odišla bez mobilu. Dakujem ešte raz." Poďakovala som sa mu ale hneď som sa chytila za hlavu, že som zabudla na svôj mobil. To je pre mňa také zvláštne vidieť známu osobu alebo mi načisto preskočilo?

"V pohodě. Aspoň že jsem byl za tebou a všimnul jsem si tvůj mobil." Usmial sa na mna a podal mi mobil. Ja som mu úsmev opätovala, zobrala si mobil a otočila sa aby som mohla íst platiť.

Ako som už platila tak vedľa mna sa objavil zas on, ignorovala som ho lebo som platila a brala všetko do ruky čo som si kúpila. Ako som sa otáčala smerom k východu má zastavil.

"Promiň že tě zas zastavují, ale vidím že kouříš. Nechceš si se mnou jednu zapálit?" Otočila som sa na neho a počúvala čo hovorí. Ako sa má spýtal či si s ním jednu nezapálim bolo u mna další šok. Ale ja som s tým problém nemala tak som kývla že môžme. On sa usmial a išiel somnou von kde sme si zapálili.

"Vlastně ani jsem se nepředstavil. I když mě asi poznáš ale jako slušný člověk se představím." Ako som si potiahla z cigarety tak sa mi začal predstavovať.

"Dominik, těší mě." Predstavil sa a ja som sa usmiala a predstavila taktiež.

"Vanda, aj mňa teší." Podali sme si ruky a pri tom sa usmial na mňa. Ako som mu držala ruku som sa mu pozrela do očí. Má orieškové oči a ja na chalanoch milujem asi najviac oči, takže som sa do nich trošku moc zapozerala.

Pustili sme si ruky a ja som sa trošku začervenala, takže som sa rýchlo otočila iným smerom aby mi nevidel akú mám červenú tvár. On si potiahol z cigarety a prezrel si má od hlavy až po päty. Keď som sa už prestala červenať tak som sa otočila smerom k nemu a potiahla som si z cigarety.

"Když se můžu zeptat, co tady dělá takhle hezká holka jako jsi ty?" Na jeho tvári sa mu spravil výraz ako by ma chcel tu a teraz vyzliecť. Ja som hneď vedela, že má chce zbaliť tak som mu odpovedala z nezáujmom.

"A čo tu robí na benzínke slávny Nik Tendo?" Usmiala som sa ironicky a čakala som na jeho výraz ktorý sa mu objavil na tvári.

"Ale ale, holčička nemá zájem. Já jsem tady s klukama." Pozrel sa na mna, bol v šoku ale odpovedal mi na otázku, ktorú som mu položila. Bola som na neho trošku až moc hnusná ale tak je to Nik Tendo keby som bola taká ako ostatne baby, ktoré mal v posteli, tak by som dopadla ako len tá čo bola v jeho posteli. Ale ja taká niesom.

"Hmm...ja už asi pojdem. Rada som ta spoznala Dominik." Mrkla som na neho, odzdravila, zahodila špak od cigarety a išla k autu. Keď som bola už pri aute pribehol za mnou.

"Hele a nechceš přijet na náš koncert? Začíná o 22:00 ale ty by si mohla přijet trochu dříve, tak o 20:00 co ty na to? Rád bych tě více poznal." Ja som sa otočila na neho a počúvala. On má naozaj práve pozval na ich koncert? On sa na mna len usmieval a čakal na moju odpoveď.

"Nooo...ja neviem. Rada by som přišla, ale teraz som prišla do Pardubíc. Dlhá a únavná cesta to bola takže som aj dosť unavená." Ani sa mi veľmi nechcelo ísť na koncert unavená som bola jak nič. Ale niečo mi hovorilo že mám ísť, volá má na koncert samotný Nik Tendo a ja to odmietam? Bože ja som fakt nenormálna.

"Ach jo... mohla by jsi přijet, já bych byl rád." Spravil na mna psie oči a ďalej má presviedčal. Ja som z neho nemohla jak má prosil aby som prišla.

"No tak dobre, prídem. A kde bude ten koncert?" Vzdychla som si a nakoniec som súhlasila. Len by mi mohol povedať kde bude ten koncert keďže nepoznám až tak dobre Pardubice.

"Já pro tebe přijedu." Na otázku mi neodpovedal ale to čo povedal som nečakala. V tom momente som sa na neho pozrela či to mysli vážne, že on by pre mna prišiel?

"To myslíš vážne? Ty by si pre mňa prišiel?" Šokovane som sa na neho pozrela a spýtala či to myslí naozaj vážne alebo sa mi to len zdá že to povedal?

"Jo, já to myslím vážně." Zasmial sa a pozeral sa do mojich oči. "Máš instagram? Tam bych ti napsal a pak bychom se mohli dohodnout kde te přijdu vyzvednout." Spýtal sa má a ja som mu hneď odpovedala.

"Jasne, že mám ukáž napíšem ti to tam." Odpovedala som mu. On si vybral mobil zo zadného vrecka na rifloch a len mi podal mobil s úsmevom na tvári. Vyhľadala som svoj profil a dala mu späť jeho telefón.

"Dobře, dal jsem ti sledování. Pak ti napíšu, jo?" Vypol mobil a dal si ho späť do zadného vrecka. Kývla som mu, že rozumiem, už sa len na mňa usmial a pomaly sa dal na odchod.

"Dobře, tak zatím ahoj."
"Ahoj." Úsmev som mu opätovala a odzdravila som sa mu naspäť.

Už som konečne nastúpila do auta naštartovala a išla smerom do hotela kde som ubytovaná. Po pri ceste som rozmýšľala, čo sa stalo na benzínke. Stále som tomu nemohla uveriť. Stretla som Nik Tenda, rozprávala som sa s ním a potom má pozval na ich koncer? A to som len pár minút v Pardubiciach.

________

Ahojteee. Rozhodla som sa že druhu kapitolu vydám o dosť skoršie, nech to neni take nudné. Budem sa snažiť každý deň niečo pridať. Ale neslubujem. Dúfam že sa Vám to bude páčiť.

Vaša Emily<3

Dominik...počkaj!Место, где живут истории. Откройте их для себя