Finally

1K 19 0
                                    

Podľa mňa dobrú hodinku sme sa prechádzali, fajčili cigy a rozprávali sa len tak o rôznych veciach. Už som ale posledných päť minút v kuse zívala, čo si Dominik všimol.

"Vidím, že jsi už unavená, půjdeme?" Spýtal sa ma Dominik ktorý sa na mňa pozeral. Prikíla som a on si vybral z vačku telefón a zavolal taxík.

"Zachvíli by tu měl být." Povedal a ja som len zostala za myslene stáť.

"Dominik?" Spýtala som.

"Áno?" Odpovedal s nechápavým pohľadom.

"Poď so mnou na hotel."
Vanda ty chceš akože čo spraviť?
Tak teraz ma naozaj nechaj.

"A proč právě k tobě na hotel?" Pozrel sa na mňa s nechápajúcim výrazom.

"Potrebujem spoločníka, lebo ráno to bude katastrofa so mnou." Pozriem sa na neho a usmejem sa.

"No dobře, jak si přeješ." Usmial sa ja som si s ním preplietla prsty na rukách, on sa na mňa pozrel najprv s nechápavým výrazom ale hneď sa mu na tváry objavil jeho krásny úsmev. Tak sme sa držali za ruky a išli sme ku nejakému blízkemu obchodu kde mal pri nás prísť taxík.

Cesta na hotel trval asi 20min, pri ktorej sme mali stále prepletené prsty a ešte k tomu som mala opretú hlavu o Dominikove rameno a jeho ruka bola na mojom stehne. Keď sme už konečne boli pred dverami mojej izby, odomknem, otvorím dvere a s Dominikom vstúpime dovnútra. Vyzuli sme sa a ja som sa vybrala smerom k posteli, hneď som do nej zapadla, Dominik sa len zasmial.

"Na čom sa smeješ?" Spýtam sa ho s urazeným výrazom na tváry.

"Na tobě jak si skočila na tu postel a nebuď jakože uražena, máš na to moc alkoholu v sobě."
Odpovedal mi Dominik, načo pomaly pristúpil k posteli a ľahol si vedľa mňa. Pozrela som sa mu do oči, tak zbožnujem tie jeho oči.

"Co se tak na mne koukáš?" Spýtal sa má a na jeho tváry sa objavil zas ten jeho úškrn. Ja ho asi zaškrtím za ten úškrn.

"Pozerám sa na tie tetovania čo máš na tváry." Akože hej pozerala som sa aj na jeho tetovania, čiže som teoreticky neklamala.

"Ja mám tetování po celým tele." Uškrnul sa zas a znova, ach jaj chlapec musíš byť taký egoista?

"Nemysli si dobre? Idem sa prezliecť." Pomaly som sa postavila z postele a namierila do kúpeľne.

Keď som z neho vyšla som videla Dominika v boxerkách a ako sa snažil si dať dole mikinu, pričom sa mu vyhrnulo aj tričko a ja som sa pravdepodobne pozerala kam som nemala. Rýchlo som namierila zrak na kľučku od dverí kúpeľne, ktorú som sa snažila zatvoriť.

"Hezké pyžamo." Otočila som sa na Dominika, ktorý mal na tvári obrovský úškrn, bože čo je zas však mám na sebe len krátke nohavice a tričko.

"Asi som niečo v tom tvojom pohľade nepochopila, ale ďakujem." Pozrela som sa na neho s nechápavým pohľadom a on sa na mňa usmial.

"Pojď raději sem." Ukázal na miesto na posteli vedľa neho. Ja som len s úsmevom neveriacky nad ním pokrútila hlavou. Pomaly som prišla ku posteli, dala na nabíjačku mobil a sadla si na posteľ.

"Vieš, že je to moja posteľ však?" S úškrnom som sa ho spýtala, kým som dávala cez nás perinu a ľahla si.

"Jen teoreticky." Predtým než som stihla položiť hlavu, tam on dal svoju ruku na ktorú som dopadla. Chytil ma tou rukou a pritiahol k sebe. Bola som trošku zarazená, ale nevadilo mi to, čiže som sa aj ja pritúlila.

"Ďakujem." Povedala som.

"Jakože za co?" Spýtal sa ma Dominik a v jeho hlase som počula, že ma naozaj absolútne nechápe.

Dominik...počkaj!Where stories live. Discover now