What is wrong with me?

1K 22 0
                                    

~Dominik~

V náručí držím Vandu která dávno spí a beru ji ke mně kde bydlím společně s klukama. Nemohl jsem ji tam tak nechat, neumím si představit co by se stalo kdyby si toho dala víc než má nyní v sobě. Její ruce jsou omotané kolem mého krku, dívám se ni jak spí je neskutečně zlatá. Když jsem ji poznal, chtěl jsem ji jen sbalit a dostat ji do postele. Ale teď vím, že to nechci udělat je zcela jiná jako ostatní holky, ačkoliv není z Česka je prostě dokonala, ano říkám to dost brzy ale už teď vím že ji nechci ztratit. A ja jsem ji to i řekl.

"Už si jenom moje, nikomu tě nedám." To bylo poslední co jsem jí řekl předtím než zcela zavřela oči. Doufám, že to slyšela, musí to vědět.

Už dobrých pár minut prošlo a já jsem před bytem ve kterém bydlím, vytáhl jsem nějak klíče, odemkl vchodové dveře a vybral se nahoru po schodech. Když už jsem bil před dveřmi, odemkl jsem horko těžko, vešel dovnitř s Vandou která stále spí v mém náruči. Zul jsem se a mé kroky směřovaly do ložnice, položil jsem opatrně Vandu na postel, a pomalu dal dolů její boty, které stále měla na sobě. Přikryl jsem ji a já jsem měl šanci se na ni dívat jako klidně spí. Usmíval jsem se od ucha k uchu a hladil jsem ji po vlasech, má tmavě hnědé vlasy ktere jsou na dotek úžasné. Je neuvěřitelné jak může byt tak zlatá když spí, už to říkam asi po desátý ale je to pravda. Už jsem musel odtrhnout zrak z spící Vandi, vytáhl mobil ze zadního váčku a podíval se kolik je hodin. Je 02:47 a já pořád sedim na posteli a nic nedělám, měl bych už jít i já spát, ale ještě rychle připravím prášek proti bolesti hlavy s vodou Vande na ráno.

Pomalu jsem se postavil z postele a mé kroky směřovaly do kuchyně, sebral jsem vše co je třeba a dal jsem to na noční stolek, který byl vedle posteli na Vandina straně. Podíval jsem se na Vandu a pohladil jemně po obličeji a hned potom jsem se svlékl z oblečení které jsem měl na sobě, ještě se rychle osprchovat a spát. Osprchování jsem vyšel z koupelny a podíval se na Vandu ktera se vůbec neprobudila jen změnila polohu, já jsem si dal na sebe trenky a tričko a lehl si vedle Vandi.

Díval jsem se na ni celou dobu jak jsem ležel vedle ní. Sám sebe sa ptám, proč se stále na ni tolik dívám a hladím. Prostě to se nedá, ona je prostě dokonalá! Říkám si že jsem blázen, ale asi je to jen nějaký můj mozek plný alkoholu. Bude ještě vtipné co si zítra bude pamatovat a zda si bude aspoň něco pamatovat. Dobře Dominiku ale nyní by si měl už jít spát, mluvilo za mě svědomí a já jsem za pár minut upadl do říše snů.

-

Vzbudil jsem se vedle Vandi která stále spí a já jsem jí z tváře jemně dal pryč vlasy. Ona se o pár minut začala probouzet a její pohled směřoval na mě. Na její tváři jsem viděl, že je zmatená, určitě si nic nepamatovala co se večer stalo.

"No dobré ráno, jak ses vyspala?" Popřál jsem jí dobré ráno, určitě to potřebuje po tom večeru.

"Dobré ráno, bolí ma strašne hlava ale inak dobre." Chytla si hlavu z té bolesti.

"Čo sa preboha stalo?" Dodala ešte když se držala za hlavu.

"Za tebou na nočním stolku, máš vše připraveno, zbytek ti pak vysvětlím." Hned jsem věděl že bude potřebovat prášek proti bolesti hlavy. Kocovina, celkem normální věc po pití alkoholu.

"Ježiš, dakujem. Neviem čo by som robila bez teba." Hned se otočila směrem k nočnímu stolku. Prášek na bolest hlavy si hned dala do sebe a zapila vodou.

Dominik...počkaj!Where stories live. Discover now