Girl talk

866 25 0
                                    

~Vanda~

"Konečne na izbe." Vzdychla som si, hneď ako som vošla do izby, vyzulasom sa a moje kroky smerovali k posteli na ktorú som sa hodila. Ako som ležala na posteli mi hlave začalo premietať časť dňa, kde Dominik s niekym telefonoval, stále neviem s kým volal a neviem prestať na to myslieť.

(Flashback)
Vyšla som zo sprchy, usušila sa, obliekla a už som vychádzala z kúpeľne. Moje kroky smerovali do spálne kde je Dominik a ako som už bola pri dverách som počula ako Dominik kričí na niekoho. Asi s niekym volá, bola som zvedáva tak som za dverami len tak počúvala ale posledné čo som počula, má dosť prekvapilo.

"Nebudeš si ji brát do postele!"  Z jeho hlasu sa dalo počuť že je poriadne nahnevaný, neviem čo sa stalo ale táto veta mi kolovala v hlave stále dookola.

Ja som už len vošla do izby a zatvorila za sebou dvere a tak sa pozerala na Dominika ako mi je otočený chrbtom, on sa otočil smerom ku mne, pozeral sa na mňa vystrašeným podhľadom, po chvíľke prehovoril.

"Ahoj už si hotová? Tady máš mou mikinu ať ti není zima, večer jsem tvou mikinu nenašel." Podal mi jeho mikinu a ja som len hodila uteráky na posteľ a dala na seba mikinu, pozrela som sa na neho a prehovorila.

"Ďakujem, nemusel si." Usmiala som sa na neho a on sa len na mňa pozeral a na jeho tváry sa objavil zaujímavý úškrn, zobral uteráky na miesto.

Neviem čo sa stalo kým som sa sprchovala ale v hlave mi stále kolovalo to čo nakričal neviem komu do telefónu. Ja som si len sadla na posteľ a napísala babám, že dnes im zavolám.
(Flashback end)

Kým som premýšľala mi prišla správa, zobrala som mobil a na obrazovke boli správy od báb, hneď som im zavolala aby som im povedala čo sa všetko stalo.

"No konečne sa ozvala slečna nezvästná." Prvá zdvihla Bia a potom sa pridali do hovoru Zoja, Ela a Sabi.

"Už sme si mysleli že sa neozveš. No ale teraz hovor."
Sabi povedala za všetky, bola celá bez seba a už len čakala čo poviem.

"Čauteee, ale kedy som sa ja neozvala? Stále sa Vám ozvem aj keby hocičo." Povedala som zo smiechom.

"No ale tu ta stopnem, mne si sa neozvala keď si išla do Pardubíc, takze teraz si si nasrala do huby." Bia sa hneď ozvala, no mala pravdu.

"Dobre tak nie stále, ale tak poznáte má. Zabúdam." Zasmiala som sa a baby sa zasmiali somnou.

"A čo ten Dominik? Dúfam že ťa dostal do postele." Ozvala sa Ela, videla som ten jej úškrn cez ten telefónom.

"Haha zasmiala som sa Eli, nie nedostal ma." Zasmiala som sa ironicky, vlastne odkiaľ vie že sa poznám s Dominikom? Aha Bia to určite už im vykecala.

"No do piči, a ja som sa tešila že konečne si si zajebala." Povedala Ela zo smutným hlasom, ja som sa zasmiala.

"Eli ty si nič radšej nedomýšľaj, vieš že ja taká nie som."

"No dobre baby už ju nechajte aby sa vykoktala, že čo robila za celé tie dva dni čo je v Pardubiciach." Konečne prehovorila aj Zoja.

"Ale nič take, prišla som do Pardubíc bez problémov. Pardubice sú krásne, žije to tu, raz vás sem zoberiem a pôjdeme sa zabaviť. A čo som robila? Ale nič take, bola som na koncerte Milionplus a taaak." Snažila som sa vyhovoriť zo zoznámenia s Milionplus, ale neúspešne.

"Kde si bola?! Milionplus koncerte?!" Ela začala vyšilovať keď som dohovorila.

"Áno bola som na Milionplus koncerte a bolo tam popiči." Napodobnila som Elu, kričala som do telefónu aby to počula. Ona sa len smiala a potom sme sa začali všetky smiať.

Dominik...počkaj!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora