S babami som volala ešte niekoľko hodín, spomínali sme na naše teenegerské časy, na ktorých sa teraz smejeme. Tiež sme riešili, že keď sa vrátim na Slovensko, ideme na párty, teoreticky na babskú jazdu. Dlho sme sa neboli zabaviť, lebo jedna musela chodiť do školy, druhá do roboty, tretia sa hádať s priateľom s ktorým už nie je, štvrtá zas nemala čas alebo ja ktorá chodila na dovolenky. Áno toto sú naše problémy "dospelých" žien. Ako sme volali som aj zabudla na to že mám ísť s Dominikom von. Hovorila som vám, že strašne zabúdam? Keď nie tak Vám to teraz hovorím. Strašne zabúdam!
"Babyyyy, musím vás prerušiť ale ja už budem musieť ísť, zabudla som úplne že mám ísť von s Dominikom." Prerušila som ich a oni len potichu počúvali.
"Ojoooj, slečna mešká na randeee, aká frajerka ty budeš keď zabúdaš. Zabudneš aj na to kedy ste sa dali dokopy." Ela musela hneď začať provokovať, ja keď prídem na Slovensko ju asi zavraždím.
"Ela, prestaň provokovať! Lebo ťa zabijem už raz, vážne!" Zvyšovala som sa na ňu hlas. Často ma provokuje, ale len málo krát sa stáva, že už to nedávam s nimi. Lepšie povedané s Elou.
"Ale buď ticho, nedokázala by si to lebo ma až moc ľúbiš." Odvrkla mi Ela a bohužiaľ mala pravdu.
"No dobre, už sa tu neprovokujte, Vanda ty sa už chod chystať." Prerušila nás Zoja, ona je jediná taká, ktorá až tak neprovokuje a nemá toľko narážok, je to pohodový človek.
"Dobre, tak sa s vami lúčim ženy moje, ešte Vám píšem alebo rovno volám keby niečo." Oznamovala som im keby bol nejaký problém.
"Dobre choď, ale už prosím nezabudni na nás, ako minule na mňa!" Bia musela podotknúť, ale dúfam, že nezabudnem.
"A nezabudni si užiť večer!" Rýchlo ešte Sabi zakričali do telefónu aby som to počula.
"Dobre dobre, tak majte sa baby, píšem, volám. Papa." Rozlúčila som sa s nimi a oni so mnou tiež. Už som len zložila, pozrela sa na hodiny a zistila, že mám ešte dve hodiny na to, aby som sa nachystala.
Mobil som nechala na posteli ležať, ja som sa postavila, vyzliekla sa a moje kroky smerovali rýchlo do kúpeľne. Umyla som si vlasy lebo po včerajšku mi smrdia od hocičoho, HNUS. Som zvyknutá na cigaretovú vôňu ale to čo som cítila na mojich vlasoch neboli len cigarety. Z kúpeľne som vyšla osprchovaná, vlasy v turbane a moje kroky smerovali ku skrini kde bolo oblečenie. Na dnes večer si dám modré rifle, ktoré sú na lýtkach voľné, biele tielko, čierno-biele Jordany, outfit som doplnila zo zlatými retiazkami. Už len dúfať, že si nájdem mikinu a nezamrznem. Na to, že je leto, večer je dosť chladno. Keď už som bola oblečená, som si išla do kúpeľne vysušiť vlasy. Vysušené vlasy som si vyžehlila a nechala ich na voľno, potom som sa nalíčila, nepreháňala som to z líčením, nechcem vyzerať ako nejaká barbína. Keď už som vychádzala z kúpeľne som započula ako mi prišla správa asi mi píše Dominik, rýchlo som išla pre mobil ktorý ležal na posteli. Čo som hovorila? Dominik. Rýchlo som odomkla telefón a išla odpísať.
goldcigo: Čau kotě. Jak si na tom?
Ja: Ahoj. Ja som už nachystaná, ty čo?
goldcigo: Já jsem už připraven vyrazit pro tebe ;))
Ja: Dobre, tak ako už môžeš vyraziť keď už si pripravený :))
goldcigo: Dobře za 15 minut jsem před hotelem.
Ja: Okj, budem čakať.
goldcigo: Těším se na tebe;)Už som mu len nechala pozreté a bola pomaly na odchode z izby, ale ešte rýchlo som si zobrala Dominikovú mikinu, keď si nájdem svoju mikinu, tak mu vrátim jeho mikinu rovno tam. Zobrala som si ľadvinku v ktorej som mala peňaženku, nabíjačku, cigy a mobil. Vyšla som z izby zamkla, kľúče dala do ľadvinky a už som išla k výťahu.
ESTÁS LEYENDO
Dominik...počkaj!
FanficAhojte. Volám sa Emily mám 16 rokov. Toto je môj prvý príbeh a dúfam, že sa Vám bude páčiť. V tomto príbehu bude veľa sexuálnych scén, hádok, nevery, alkoholu, drog, lásky, podpory, ponaučovania, nadávok... Je to príbeh o Nik Tendovi. Zamiluje sa do...