Všetko je nachystané, gril sme rozpálili a začali piecť. Baby už tiež prišli, takže oslava môže začať. Prišla som za babami, ktoré o niečom horlivo diskutovali ale ja som ich prerušila.
"Baby zoberte si poháre, ideme si pripiť." Oznámila som babám a ony tak urobili. Boli sme v kruhu a ja som otvárala šampanské. Naliala som každému a aj sebe.
"Tak na tú moju 23ku." Zasmiala som sa a baby začali kričať. Dominik sa len na nás pozeral či nám nejebe. Štrngli sme si a napili sme sa šampanského.
Mám chuť zavolať kamarátov z mesta aby prišli. Bolo mi Dominika ľúto, že je tu takto sám medzi dievčatami. Tak som zobrala mobil a vytočila pár telefónnych čísiel. Všetkým chalanom, ktorým som volala súhlasili.
Za necelých pätnásť minút tu boli aj chalani. Prišli na autách takže pred naším domom to vyzerá ako autobazár. Zoznámila som Dominika s chalanmi a oslava bola v plnom prúde. Popíjali sme, púšťali sme hudbu, smiali sa, robili hovadiny a jedli. Čistá garden party. Sedela som na stoličke a pozerala som sa na ostatných ako sa zabávajú. Dominik sedel naproti mne a bavil sa s Martinom, je to jeden z mojich kamarátov. Chvíľku som sa na neho pozerala a v tom sa otočil on na mňa. Naše pohľady sa stretli on sa len usmial a ja som mu úsmev opätovala. V tom sa predo mňa postavila jedna postava. Akože halo? Ja som mala dobrý výhľad a očí kontakt so sexy chalanom.
Bola to Bia. No bože, určite ma ide vypočúvať. Pozrela som sa smerom hore na jej tvár, ona sa len na mňa pozerala.
"Deje sa niečo Bia?" Spýtala som sa jej.
"Ale nie nedeje, len sa tu na teba už dobre dlho pozerám, ako si vymieňate pohľady s Domininikom." Povedala a prisadla si.
"Em...no a to vadí?" Spýtala som sa jej neiste.
"Ale rob si čo chceš, len má dosť zaujíma, že čo tu robí." A je to tu, čo som Vám hovorila?
"No...ono je to trošku na dlho." Znervóznela som lebo som si spomenula na fotku čo nás odfotili.
"Tak hovor, ja sa nikde neponáhľam." Povedala, na čo som len dramaticky vzdychla.
"Ach, no dobre. Poviem ti to skratke. Boli sme na výlete po Pardubiciach. Zobral má na vyhliadkovňu kde to bolo fakt pekné. Potom sme odtiaľ odišli a stretli sme Dominikové faninky, ktoré sa chceli s Dominik odfotiť a tak sa aj odfotili. Jedna z báb sa mňa, čo som neskôr zistila, že počul aj Dominik, spýtala, že či spolu chodíme. Ja som jej odpovedala, že nie a potom sa Dominik pripojil do konverzácii, že len zatiaľ nie no a..." Hovorila som to dosť stručne ale Bia má prerušila.
"Zatiaľ?! Počkať čo?!" Bia bola v šoku trošku zvýšila hlas.
"Bia nekrič, nemusí to každý počuť." Ukľudňovala som ju.
"Sorry. Ale jak zatiaľ?" Ospravedlnila sa a vrátila sa už po tichu k téme.
"Ani ja nechápem, neviem čo tým myslel, bola som tiež šoku. Dobre ale teraz má nechaj dohovoriť." Povedala som jej a ona len ticho sedela.
"A potom sme sa s tými dievčatami rozlúčili a odišli sme do nejakého parku. Tam sme si sadli a bavili sme sa o tom čo sa stalo keď sme tie baby stretli. Bol celý ako keby rozrušený no a ja..." Stíchla som lebo som nevedela či to mám povedať Bii či nebude vyšilovať.
"A čo ty? Čo si spravila?" Pozerala sa na mňa s nechápavým výrazom. Ja som si vydýchla a pokračovala.
"A ja som ho tak nejak pobozkala." Povedala som rýchlo ale potichu. Bia na mňa len pozerala s otvorenými ústami.
ESTÁS LEYENDO
Dominik...počkaj!
FanficAhojte. Volám sa Emily mám 16 rokov. Toto je môj prvý príbeh a dúfam, že sa Vám bude páčiť. V tomto príbehu bude veľa sexuálnych scén, hádok, nevery, alkoholu, drog, lásky, podpory, ponaučovania, nadávok... Je to príbeh o Nik Tendovi. Zamiluje sa do...