Sex Drugs Alcohol

1K 21 6
                                    

"No budete muset..." Začala hovoriť Maťa extrémne dramaticky.

"Budete se muset obléc do sexy ženských šatů, my holky vás namalujeme co nejvíce, půjdete tak do obchodu a tam vám povíme co máte koupit." Povedala Maťa s úškrnom a chalani mali len tak vyvalené oči, že im skoro vypadli.

"Uuuuuu." Naraz sme to skoro všetci vyslovili.

"Zlato to má chceš strápniť? Však sa na nás budú pozerať a keď nás uvidia fanúšikovia tak čo si o nás pomyslia? A ešte k tomu niečo kúpiť? Však do piče... kurvaaaa!" Povedal Dan. My sme sa len zasmiali. Maťa na neho len žmurkla a usmiala sa.

"Kurva vy se nesmějte! Kdybyste to vy dostali tak byste totéž řekli!" Povedal Robin vytočene.

"Ja by som to pohode splnila." Povedala som a mykla ramenami.

"Ahhh ... tak co už s vami tak to jdeme udělat." Povedal Hasan dosť kľudne a postavil sa.

"Tak dievčence čo také máte v tej vašej zázračnej skrini a taštičke s malovátkami?" Spýtal sa Dan a postavil sa, Robin s ním.

"Fu tak to sa budeš čudovať čo tam všetko máme." Povedala som a zasmiala som sa, ostatné baby so mnou.

"Ideme ku nám na byt?" Spýtala som sa keď sme sa všetci ukľudnili.

"Jdeme!" Povedal Toky a každý odchádzal sa nachystať. Ja som sa pozrela na Dominika a on sa len na mňa usmial a prišiel ku mne.

"Nevadí ti, že sa ku nám každý nasáčkuje?" Spýtala som sa ho.

"Ne nevadí. Bude alespoň větší legrace." Povedal a pobozkal má. Ja som mu bozk opätovala.

"Cukroušci neoblizujte se zde a pohněte kostrou neboť nic nestihneme." Vyrušil nás Jakub a my sme sa len odtiahli a pozreli sa na neho.

"Však ideme." Povedala som, pretočila očami a pozrela sa naspäť na Dominika.

"Tak poďme aby sa nesťažovali." Povedala som a dala mu pusu. On sa len usmial, chytil má za ruku a išli sme za ostatnými, ktorý tam len na nás čakali. Obuli sme sa, dali na seba bundy a s Dominikom sme si preplietli prsty. Všetci sme sa vybrali von.

-

"Už nikdy nepôjdem peši ku Vám." Povedal Kamil keď sme stáli pred naším bytom. Ja som sa na ňom len poriadne zasmiala.

"Kamil má pravdu, však mi idú dojebať nohy." Sťažoval sa aj Dan.

"Ty buď ticho, ty sa ešte dnes nachodíš. Čaká ťa aj s Robinom a Hasanom cesta smrti." Povedala som mu a poslednú vetu som sa snažila napodobniť ako z tých horrorov. Chápete čo myslím?

"Zachraňte nás někdo prosím já nechci umřít." Povedal Robin. Každý sa začal smiať.

"Nikto vás nezachráni, mali ste sa viac snažiť." Povedal im Karlo.

"Tobě se to snadno řekne když si na prvním místě i se Zojou." Povedal Hasan s kamenným výrazom.

"No čo už, mali ste sa viac snažiť. Neprehrali by ste." Zasmial sa im Karlo a chalani len pretočili očami.

"Budete sa tu ešte dlho vykecávať alebo už pôjdeme dnu?" Spýtala sa Bia. Každý sa na ňu otočil.

"Už ideme." Povedala som a všetci sme išli dnu.

"Nerobte rámus lebo susedia nás zabijú." Povedala som keď sme čakali na výťah.

"Nebooj ani slovo z nás nevyjde." Povedal Jakub a zasmial sa potichu.

Dominik...počkaj!Where stories live. Discover now