United

720 22 0
                                    

Zobudila som sa na ostrú bolesť hlavy. Kurva to bolí! Posadila som sa a chytila si hlavu. Otvorila som oči a obzrela sa okolo seba. Ako som sa dostala domov? A kto ma priviezol domov? V tom som sa rýchlo otočila smerom kto vedľa mňa leží. Uffff. Odľahlo mi, je to Dominik. Už som si myslela, že má niekto večer pretiahol. Čo sa vlastne večer stalo? Pamätám si len to, že som bola s Tokym vonku, potom v bare ako sme popíjali a išli do štúdia. Rozhovor s Kamilom a s Dominikom, keď sa má spýtal či s ním nebudem chodiť a už len to ako sme to oznámili chalanom a pili ďalej. Piče, ale ďalej sa čo stalo? V tom sa začal Dominik mrviť a začal si pretierať oči. Asi som ho zobudila. Otvoril oči, pozrel sa na mňa a usmial sa.

"Dobré ráno princezno." Povedal s ospalým chrapľavým hlasom. Och. Môj. Bože. To je tak sexy!

"Dobré ráno spachtoško." Povedala som a usmiala sa.

"Jak jsi se vyspala?" Povedal s úškrnom.

"Celkom dobre až na tú ukrutnú bolesť hlavy." Povedala som a trošku sa zasmiala. 

"A ty?" Spýtala som sa taktiež.

"Když jsem usínal s tou nejkrásnější holkou na světě, tak výborně." Povedal a pobozkal ma. Bože, ako ho ja milujem.

"Pôjdeme sa naraňajkovať?" Spýtala som sa, keď sme sa odtiahli z nášho ranného bozku.

"Jo." Povedal a usmial sa. Ja som sa nejak vykopala z postele a Dominik taktiež. Vyšli sme zo spálne, moje kroky smerovali do kuchyne a Dominikové do obývačky kde sa zvalil na gauč. Na tom som sa len zasmiala. Ako prvé som si hneď dala prášok na bolesť hlavy. Dala som do varnej kanvice vodu a zapla. Prichystala som dva poháre a do nej nasypala kávu. Kým sa varila voda som začala chystať raňajky. No ale čo také mám spraviť?

"Dominik?" Zakričala som na Dominika.

"Ano lásko?" Prišiel do kuchyne a spýtal sa. Myslela som, že sa hneď tu a teraz roztopím.

"Čo si prosíš na raňajky?" Spýtala som sa s úsmevom.

"Míchaná vajíčka." Vybral to najjednoduchšie čo môžem spraviť. Ja som len prikývla a pri tom sa ozvalo cinknutie kanvice. Tak som ju zobrala a do pohárov naliala vodu. Dominikovi som spravila kávu ako to má rád a sebe taktiež. Jeden hrnček som podala Dominikovi on si ju s úsmevom zobral a si išiel sadnúť za stôl. Ja som tak začala robiť naše raňajky.

Hotové jedlo som dala na taniere a s príborom som odišla z kuchyne. Jeden tanier som dala pred Dominika aj s príborom a začali sme jesť. Pri tom ako som jedla som rozmýšľala čo sa mohlo stať ešte večer, ale ani za boha som si nevedela spomenúť. Tak som sa rozhodla sa spýtať Dominika.

"Čo sa stalo večer po tom, ako sme chalanom povedali, že spolu chodíme?" Spýtala som sa Dominika. On si dal do úst posledné kúsky vajíčka a pozrel sa na mňa.

"Nic takovýho, jen jsme se bavili, spívali a hráli nějaký hry co vymyslel Jakub. Kluci tam dělali strašný píčoviny. Hasan tam měl kitaru tak na ní nám něco zahrál a potom jsme stremovali na twichi. Ale jinak nic takového se nestalo." Povedal mi všetko čo si nepamätám. Padol mi kameň zo srdca. Už som si myslela, že som tam robila nejaké pičoviny...Počkať! Však mi ani Dominik nepovedal čo som tam ja robila!

"A ja som nič nevyviedla?" Spýtala som sa ho s vygúlenými očami. Dúfam, že mi povie že som tam skákala po stole a na ňom tancovala.

"Ty jsi tam jen seděla a smála se. Ale tak s Karlem jste tam dělali píčoviny. Strašně jsem se smál na tobě. Jakubovi jsi sebrala jeho chains, šátek a dala sis ještě nějaké naše předražené oblečení a napodobovala si jakože Jakuba. Jakub se téměř pochcal smíchem. Celý je to natočený." Bože to som to až tak prehnala s alkoholom?

Dominik...počkaj!Where stories live. Discover now