3

1.1K 148 118
                                    

ay değişmeden önce geldim, sana sıcaklık getireyim diye.

seni güneşin yokuşuna çıkardım o geniş sokaklara!

3

taehyung, jimin'le geçirdiği birkaç günün ardından omeganın gülüşünü ve güzel leylak kokusunu aklından atabilmek için elinden geleni yapmıştı ama başarısızdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

taehyung, jimin'le geçirdiği birkaç günün ardından omeganın gülüşünü ve güzel leylak kokusunu aklından atabilmek için elinden geleni yapmıştı ama başarısızdı. yarın sabah italya'ya dönüyordu ama kurdu geri dönmemesi için onunla savaşıp duruyordu. deltası jimin'in yanında kalmak ve ondan bir saniye bile ayrılmamak istiyordu.

camdan dışarıya bakarken onunla geçirdiği anlar tekrar gözlerinin önünden geçti.


"taehyung, bak! jungkook yine en sevdiğim şarkıyı çalıyor!"

taehyung jimin'in parmağıyla işaret ettiği yöne bakınca genç bir adamın bankın üzerinde oturarak gitar çaldığını gördü, etrafında hatırı sayılır bir kalabalık vardı ve bazıları da müziğin güzel ritmiyle dans ediyordu.

"jungkook mu?" diye şaşkınca konuştu, kurdu jimin'in müzisyenden bahsederken kullandığı tondan hoşlanmayıp homurdanışını duyunca kaşlarını çattı. "tanıyor musun onu?"

"evet o da benim gibi busanlı ve aynı okulda okuduk! dün kulüpte onunla sohbet etme şansım olmadı - hadi gel, sizi tanıştırayım."

kalabalığın arasına karıştılar, jimin taehyung'u dans edenlerin arasına çekiştirerek kendini onun kollarına attı - genç delta kollarını jimin'in beline doladı ve titreyen ellerini saklamak istercesine sıkıca tutundu kollarındaki omegaya.

konuş benimle, konuş benimle seni hiç bir zaman öpmedim.

jimin'in kolları boynuna dolanmış, ritimle beraber kendi etraflarında dolanıyorlardı. çenesini taehyung'un omzuna yaslayarak konuştu omega. "jungkook, altın çocuktur ve muhteşem bir yetenektir. onun notalarıyla tanışabildiğin için çok mutluyum." ılık nefesi taehyung'un tenine değdikçe titrediğini hissediyordu genç adam.

konuş benimle, konuş benimle seni nasıl unutabilirim söyle?

jungkook'un şarkısının sözlerini dinlerken içini çekip biraz daha sıkı sarıldı jimin'e, haklıydı genç müzisyen - jimin'i gördükten sonra nasıl unutabilecekti ki onu? ufak omega ona sadece öylece bakmıştı ve taehyung kalbine akan o sıcaklığı hissetmişti.

konuş benimle, konuş benimle seni hiç bir zaman öpmedim.

gözleri jimin'in dudaklarını bulunca gerginlikle dişleri sıkıldı, acaba jimin'in dudakları göründüğü kadar yumuşak mıydı? bir dokunsa - bir kere parmaklarının ucunda hissetse, kendini tutabilir miydi?

gönülçelen; vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin