13

1.3K 112 73
                                    

ve çok fazla kelimeye ihtiyacım yok

sadece benimle ol yeter

13

13

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


güneş henüz yeni yeni doğuyordu, ince kızıl ışıltılar kapalı perdelerin arkasından odanın karanlığına düşüyor ve odayı loş bir görüntüye sokuyordu. sabahın erken saatlerinde yeni bir güne gözlerini açtıklarında taehyung göğsünün üzerindeki ağırlıkla ilk önce şaşırdı ve sonra burnuna çarpan güzel kokuyla bu ağırlığın aslında eşi olduğunu fark etti. 

kollarını onun ufak figürüne sararak kendisine biraz daha çekip kafasını biraz eğdi; göğsüne dağılmış olan yumuşak sarı saçlara burnunu gömdü ve derin bir nefes aldı, artık kendi ıhlamur kokusuyla harmanlanmış olan güzel leylak kokusu başını döndürdü. sonra jimin'i uyandırmaktan korkarcasına nazikçe öpücükler kondurdu saçlarına. 

eşinin uykusunda kollarında biraz daha yayılışını ve sonra da kafasını biraz kaldırıp sevimli burnunu boynuna dayamasını izledi. onun uykusunda bile kendisine doğru yanaşması kalbini sıcacık hissettirirken bir elini kaldırıp nazikçe omegasının yüzüne yaklaştırdı ve güzel yüz hatlarını takip etti parmak uçlarıyla.

en az dışarıdan göründüğü kadar yumuşak hissettiren kremsi tenin sıcaklığını parmak uçlarında hissederken keyifle iç çekti, onu sudan çıkarıp kollarında tuttuğu ilk andan beri en çok merak ettiği şey buydu aslında. o pürüzsüz tenin nasıl hissettirdiğini bilmek istiyordu. 

kurdu ve o, her ikisi de omeganın narin bedenini nehirden çıkarıp kendi kolları arasında tuttuklarından beri onu öpmenin, ona dokunmanın nasıl hissettireceğini merak etmişlerdi - ve sonra jimin kaçarcasına giderken arkasında sızlayan parmak uçlarıyla öylece bakakalmışlardı.

ama şimdi biliyorlardı. omegayı öpmenin, onunla sevişmenin nasıl hissettirdiğini biliyorlardı. jimin onun kollarında her şeyden habersiz öylece uyurken, taehyung sabah güneşinin vurduğu güzel yüzün nasıl da melek gibi görünebileceğini öğrenmişti. 

onun eşsiz güzelliğini zihnine kazırken bu anı hayatı boyunca unutmayacağından emindi delta; birbirlerinin bedenleri iç içe geçmiş bir şekilde uyandıkları bu ilk sabahı sonsuza kadar zihninin koridorlarına işlemişti.

"taehyung?" diye fısıldadı jimin kırık bir sesle, "saat kaç?"

"daha çok erken melek, biraz daha uyu." omeganın saçlarını okşamaya başladığında jimin tekrar göğsünde mayışıverdi, güzel gözleri açılmak için direniyordu ama taehyung'un sakin okşayışı da tam açılmamış uykusunu getirmişti.

gönülçelen; vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin