seninle cenneti tanıyorum, biliyorum
sen beni büyüledin
5
taehyung odada volta atarken içinde dışarı çıkabilmek için hırıldayan kurdunu sakinleştirmeye çalışıyordu, jimin'in kuzeninin omzuna dokunuşunu ve onu durdurmaya çalıştığını biliyordu.
"sakin ol lütfen. çok fazla kaçamadan yakalanmışlar." alfanın sesini bir uğultunun arkasında kayboldu, taehyung öfkesinin kendisini sardığını ve baskın kokusunun neredeyse tüm kata yayıldığını biliyordu. "çevredekileri kötü etkiliyorsun, feromonlarına sahip çık biraz."
çevreye şöyle bir göz attı, bazı omega polislerin burunlarını kapattığını birkaç alfanın da ona ters ters baktığını gördü ama umursamadı. gözü etrafında olup biteni göremeyecek kadar dönmüştü.
"hiç kimsenin önemi yok." diye tısladı genç delta, "eğer jimin güvenli bir şekilde kollarımda olmazsa herkesi boğmaktan zevk alırım."
"plakanın bilinmesi çok iyi oldu, fazla uzaklaşmadan yakalanmışlar. yoldalar buraya geliyorlar." demişti polis memuru yeonjun ama bu bile taehyung'un derin öfkesini durduramamıştı, kurdu içten içe onu yiyordu ve o cüretkar alfayı gördüğünde onun boğazına yapışacaktı.
acılaşmış güçlü ıhlamur kokusu etraftaki tüm kurtları dizginliyordu. ellerini saçlarından geçirdi, birkaç yoğun teli sertçe çekiştirdi acı aklını başında tutuyordu.
jimin. jimin. jimin. o alfa, omegamızı kaçırdı. omegamızı korkuttu.
kurdu bir mantra gibi aynı şeyi tekrarlıyordu, jimin'in acı çekmiş olması bile onu delirtebilirdi.
"genç adam..." diye konuştu odadaki sandalyede oturan yaşlı adam, gözleri gözyaşlarıyla puslanmıştı. "sen... jimin'in eşisin değil mi?"
"öyleyim." diyerek kestirip attı taehyung.
"nasıl anladın bunu?" adamın onu sorgulayışı taehyung'un sıkkın canını daha çok sıkarken yutkundu ve adama döndü.
"neden merak ediyorsunuz bunu?"
"ben onun babasıyım. eğer bugün burada olmasaydık... seninle akşam tanışacaktık."
"hah, jimin'in başına o laftan anlamaz alfayı bela eden kişi sensin yani."
yaşlı adam hüzünle omuzlarını çökertti, taehyung haklı olduğunu biliyordu ve adam da ona karşı olarak hiçbir şey söylemedi. delta sinirle kafasını eğdi ve birkaç saniye burun kemerini sıkıştırarak öylece durdu. "size böyle çıkışmak istemezdim, özür dilerim."
"sorun değil, haklısın. küçük oğlum daha önce bizden kaçtı sonra da yine bizim yüzümüzden kaçırıldı. ondan özür dilersem beni affetmemesinden korkuyorum, sürekli jaehyun'a evleneceklerini söyleyip onları bu hale getiren bizleriz ama artık bitti, oğlum geri döndüğünde onu eşiyle evlendireceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gönülçelen; vmin
Fanfic[omegaverse] , tamamlandı. park jimin yeni özgür bir hayat için evden kaçtığında, kim taehyung'a ilk bakışta tutulmayı beklemiyordu - yabancı damat dizisinden uyarlanmıştır.