"Bana yaşadığın şehrin kapılarını aç
Sana diyeceklerim söylemekle bitmez."
14
üç ay sonra,
jimin ve jungkook, bir öğle arası en sevdikleri pastane olan euphoria'da buluşmuşlardı. bir süredir hayatlarını düzene koyabilmek için verdikleri çabalardan dolayı jimin hiç kimseyle doğru düzgün vakit geçirmemişti - ve jungkook'un mesajını aldığında iş yerinden neredeyse koşarak çıkmıştı.
şimdi ise iki omega arkadaş oturmuş bir şeyler atıştırıyor ve jimin'in işinin zorluklarından bahsediyorlardı. genç gazeteci, henüz öğrenciyken hayallerini süslemiş olan bilindik bir gazetede işe başlamıştı ve şimdi de iki omega, jimin'in henüz çaylaklık döneminde aldığı büyük bir haberi kutluyordu.
jimin iştahla önündeki pastayı yerken jungkook onun dolu yanaklarına bakıp kıkırdadı ve uzanıp parmağının ucuyla şişmiş yanağına bastırıverdi. "çok mu istedi canın? yarınlar yokmuş gibi yiyorsun."
"of, sorma." diyerek yutkundu jimin, "işteyken acayip bir şekilde takıldı aklıma, sanki yüzyıllardır yememiş gibiyim."
jungkook kıkırdayarak kahvesinden bir yudum daha aldı, "işte durumlar nasıl?"
"şu son haber işte..." dedi ve bir an durakladı jimin, sonra da sessizce konuşmaya devam etti. "baya büyük bir haber aslında ama altından çok hoş olmayan şeyler çıkacak gibi."
"başını belaya sokmayacaksın değil mi?" jungkook'un endişeyle konuşmasına gülümsedi jimin ve uzanıp onun elini okşadı.
"hayır kookie, bir sorun olmayacak."
aslında jimin bunu söylerken içten içe kendisine inanmıyordu çünkü bu işin sorunsuzca olmayacağını tahmin edebiliyordu. bu haberin altından çıkabilecek isimlerin sakin hayatlarını bozmayacağını umut ediyordu öylece. sessizce tabağında kalan pastayı didiklerken son üç aydır olanlar geçiverdi aklından, balayı bittikten sonra hemen normal hayatlarının karmaşasına geri dönmüşlerdi. taehyung kore'de işlerini düzene sokmaya çalışırken jimin de bir süredir çalıştığı gazetede kendisini kanıtlamaya çabalıyordu - hayatları sakin ve huzurlu seyrinde devam ediyordu.
"nereye daldın öyle? bak beni kandırmıyorsun değil mi jimin?" gözlerini kısarak korkutucu bir bakış attı jungkook, "hiç öyle durmuyor buradan."
jimin yakalanmanın getirdiği rahatsızlıkla oturduğu yerde kıpırdandı ve canını sıkan düşüncelerini arkadaşına hissettirmemeye gülümsedi, "sadece evlendikten sonra hayatımı düşünüyorum; en başta evlenmemek için seul'e kaçmıştım ama sadece birkaç ay sonra kendimi evli buldum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gönülçelen; vmin
Fanfiction[omegaverse] , tamamlandı. park jimin yeni özgür bir hayat için evden kaçtığında, kim taehyung'a ilk bakışta tutulmayı beklemiyordu - yabancı damat dizisinden uyarlanmıştır.