ve ben gitmene izin veremem,
hazır olduğunda eve dön
24, eskimeyecek içimde sana ait ne varsa
"yani beni rüyanda gördün öyle mi?" diye mırıldandı jimin.
kollarını eşine dolamış yatakta oturuyordu omega. eşiyse, sanki jimin kaçacakmış gibi ona sımsıkı tutunmuştu, burnunu omeganın göğsüne dayamış kocaman açtığı ışıltılı masum bakışlarını jimin'den bir an bile ayırmadan uzanıyordu.
jimin'e cevap olarak hevesle kafasını salladı taehyung, "evet!" sonra da omegaya biraz daha sıkı sarıldı, "sendin ama daha başka görünüyordun! beni hayata geri döndürmek istedin ve öptün!"
jimin, eşinin tatlılığına bakarken gülümsedi. 26 yaşındaki taehyung mükemmeldi ama 19 yaşında olan o kadar sevimliydi ki, istemsizce onun şişmiş yanaklarını ısırmak istiyordu. sadece şimdilik kendisini tutması gerekiyordu o kadar, taehyung henüz tüm gerçeklerin farkında değildi.
"uyanınca seni aradım ve herkese sordum... gerçek olduğunu bile bilmiyordum ama buradasın işte!"
"burada olmamdan mutlu musun?" diye umutla sordu jimin.
"evet." diyerek kıkırdadı delta, "sen benim kurtarıcı meleğimsin. güzelsin, yumuşaksın ve sıcacıksın - ev gibi. evet evet... ev gibisin. sanki yıllar sonra uyanmış da evime dönmüş gibiyim."
jimin, eşinden duyduğu sözlerle sıcacık hissederken onun söylediklerinde haklı olduğunu bir kez daha anladı: taehyung, hangi hayata uyanırsa uyansın onu sevmekten asla vazgeçmeyecekti. her zaman kalbinin bir yarısı jimin'e ait olacaktı.
"çok tatlı kokuyorsun..." diye homurdandı taehyung, "süt gibi de aslında." sonra gözleri farkındalıkla genişledi, "sen hamile misin?"
omega birkaç saniye durakladı ve yavaşça kafasını salladı, bir yandan da taehyung'un değişken ifadelerini izliyordu. genç delta önce kaşlarını çattı, sonra da ağlayacakmış gibi büzüldü ince yumuşak dudakları.
"ne yani sen evli misin? benim meleğim değil misin?"
sıcacık çikolata rengi gözler hüzünle ve yaşla buğulanmıştı, jimin eşine bakarken salaklığına gülmek istedi ama onun çok ağır bir kazadan yeni uyanmış olmasının farkındalığıyla bundan vazgeçti - sonuçta taehyung günün birinde hafızasını geri kazanabildiğinde bununla yeteri kadar alay edecek vakti olacaktı.
"umm..." diye mırıldandı, "aslında ben senin eşinim taetae. üzerimdeki ıhlamur kokusunu alamıyor musun?"
henüz birkaç saniye önce ağlamaklı bir tavırla büzüştürülmüş yüz bir anda aydınlanıverdi ve kocaman bir gülümsemeyle kafasını omeganın göğsünden kaldırdı taehyung. "gerçekten mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gönülçelen; vmin
Fanfiction[omegaverse] , tamamlandı. park jimin yeni özgür bir hayat için evden kaçtığında, kim taehyung'a ilk bakışta tutulmayı beklemiyordu - yabancı damat dizisinden uyarlanmıştır.