şimdi geriye bakıyorum ve biliyorum
o hep sendin, hep sen
8
akşam yemeğinde masadaki aileler gergindi; taehyung ve jimin'in ebeveynleri rahatsızlıkla birbirlerine bakıyor, taehyung'un halası ise keyifle yemek yiyordu. seokjin aradaki gergin ortama bakarak gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıyor, arada jimin'e masa altından tekme atıyordu.
"hyung, dur artık." jimin dudaklarını oynatarak konuştuğunda seokjin kaşlarıyla bay park'ı işaret etti, omega kafasını babasına çevirince adamın sıkıntıdan saç diplerine kadar kızardığını gördü. zavallı adam sıkıntıdan patladığını belli etmemek için kokusunu bastırıyordu, jimin babasına bakarak içini çekti; anlaşılan ebeveynler için zor bir akşam oluyordu.
masadaki diğer insanlara bakarken durumun absürtlüğüne gülmemek için için dudaklarını dişlerken bacağına dokunan bir el hissetti, nefesi boğazına tıkanırken taehyung'un yaramaz bir gülümsemeyle bacağının iç kısımlarını yumuşakça okşadığını ve bir yandan da kendisiyle konuşan seokjin'i dinlediğini fark etti.
deltanın yaramaz eli biraz daha yukarı tırmandı, uyluklarına yaklaşan elle bacaklarını sıkıca kapattı jimin, taehyung'un durduk yere neden onunla uğraşmak istediğini anlamamıştı ama gittikçe tatlılaşmaya başlayan kokusu yüzünden herkes neler olduğunu anlayacaktı.
taehyung sahiplenici bir tutuşla jimin'in bacağını sıktı - omega gece pantolonunu çıkardığı zaman orada taehyung'un parmak izlerini görebileceğini neredeyse tamamen emin olmuştu ve bu düşünce onu daha da heyecanlandırdı, kurdu eşinin izlerini üzerinde taşıyacağı için heyecandan çılgına dönmüştü.
deltanın eli o omeganın aletine o kadar yakındı ki neredeyse değiyordu, kokusunu bastırmaya çalıştı jimin ve kocaman olmuş gözlerle deltasına baktı.
"meleğim," diye fısıldadı, tuzu almak için jimin'in üzerinden uzanan delta. "güzel kafandan geçen yaramaz düşüncelerine hakim olmalısın, tatlı kokunu kimsenin almasını istemiyorum."
"elini çek tae." homurdanarak karşılık verdi jimin ama kulaklarının ve elmacık kemiklerinin ısınmaya başladığını hissediyordu, kafasını masaya vurma isteğiyle savaşırken taehyung'un yüzündeki sinsi gülümsemeyi görebiliyordu. feromonlarına hakim olmaya çalışırken kafasını geriye attı ve gülümsedi jimin, bir oyun oynanıyorsa bu asla tek taraflı olmazdı ama şimdilik onu kendinden uzak tutmalıydı.
yoksa, masadaki herkes durumu anlayacaktı.
ellerini masanın üzerinden çekerek şirince gülümsedi, bir eli taehyung'un yaramazlık peşinde olan elinin üzerine doğru ilerleyerek yavaşça okşadı deltanın kollarında kendini belli eden damarları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gönülçelen; vmin
Fanfiction[omegaverse] , tamamlandı. park jimin yeni özgür bir hayat için evden kaçtığında, kim taehyung'a ilk bakışta tutulmayı beklemiyordu - yabancı damat dizisinden uyarlanmıştır.