19

867 111 114
                                    

"Bir  kitap okuyordun dalgın...

İçinde insanlar seviyor ya da ölüyorlardı.

Genç bir adamı öldürdüler romanda."


19

jimin'in hamileliğinin yedinci ayı,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

jimin'in hamileliğinin yedinci ayı,

mavi, krem ve mor renklerle döşenmiş ufak çocuk odası içine gelecek olan sahibini bekliyordu. jimin tüllerle süslenmiş ufak beşiğin içerisine minicik sarı bir ayı bıraktı, şefkatle gülümsedi sevimli manzaraya. birkaç ay sonra oğlunun yatacağı ufak yatakta olan sarı ayının varlığı onu istemsizce mutlu etmişti.

"neye gülüyorsun canım?" diye sordu taehyung sessizce. delta, kapıya yaslanmış ve yüzündeki mutlu bir gülüşle eşini izliyordu. 

"geçen gün aldığın oyuncak... o kadar sevimli ki." dedi omega, kafasının ucuyla beşiği işaret ederek. "onun üzerine kokumu bırakıyorum."

"hım.." ufak bir sesle eşine doğru ilerleyerek omegayı kollarına çekti taehyung, elleri omeganın şiş karnına sarılırken burnu işaretlenmiş boynundaydı. "onunla tanışmak için sabırsızlanıyorum."

"ben de." diyerek içini çekti jimin ve ağırlığını eşinin güçlü bedenine bırakarak ona yaslandı. ikisinin de elleri şişkin bebek çıkıntısı üzerindeydi, oğullarının sanki bunu hissetmiş gibi yeniden hareket etmeye başlaması jimin'i güldürdü. yavrunun güçlü tekmelerinin her zaman çarptığı yere bir darbe daha alınca, taehyung'un elini yakalayarak oraya götürdü. "seni selamlıyor taetae."

delta gülümseyip eşini kendisine doğru döndürdü ve onun önünde dizleri üzerinde çökerek ellerinin üzerinde beklediği noktaya yumuşak bir öpücük kondurdu. "merhaba ufaklık, jimin babanı üzmüyorsun değil mi?"

az önce dudaklarının yaslı olduğu yerde beliren ufak bir çıkıntı, taehyung'u daha çok güldürürken o noktayı tekrar öptü ve ardından nazikçe okşadı. "biliyorum biliyorum, sen uslu bir yavrusun. seni kollarıma alabilmek için o kadar sabırsızım ki."

jimin'in parmakları, deltanın saçlarına daldırıldığında taehyung kafasını kaldırdı ve eşinin mutlu gülümsemesini gördü. yumuşak leylak kokusu, mutluluk ve huzurla titreşiyordu. tatlı leylakların içine sızmış olan pudralı bebek kokusunu derince solurken tekrar tekrar öptü şişmiş karnı.

omega, deltasının sevgi dolu hareketlerini izlerken huzurla içini çekti. "çok az kaldı. sonunda ona kavuşacağız."

taehyung ayağa kalkarak eşini odadaki sallanan sandalyeye doğru ilerletti. önce kendisi oturup jimin'in ince bedenini de kucağına çekince, omega kıkırdayarak eşinin omzuna tutundu. "beni taşıyabilecek misin? artık daha ağırım."

gönülçelen; vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin