21

1K 105 255
                                    

şimdi gittiğin her yerde beni duyuyorsun


21

21

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


minjun altı aylık, 

jimin'e bebekle günlerin nasıl geçtiğini sorsalar, kuşkusuz ilk söyleyeceği şey: karmaşık, olurdu. daha sonra ise heyecan derdi. bebeğin aralarına katılmış olması tüm zorluklarına rağmen karşı konulmaz bir heyecan getirmişti. 

çünkü bunların sebebi, bir yanı yorgunluktan ölse de diğer yanı sevimli minjun'la geçirdiği her anı eşsiz kılıyordu. oğlu öylece hayatlarına parıltılı bir ışıkla doğmuş ve onları birbirine sanki olabilirmiş gibi daha da sıkı bağlamıştı. taehyung'da artık ofis işlerini neredeyse tamamen eve taşımış, daha çok evde çalışmaya başlamıştı ve artık eşiyle oğlunun yanından ayrılamaz olmuştu. 

gerçi sadece onlar da değildi ki, minik minjun'u bir kez gören herkes ondan ayrılamıyordu. her gün onlara uğrayan jungkook ve yoongi; ardından gelen namjoon, seokjin ve hoseok evlerinin daimi demirbaşları olmuştu bile. park ailesi, hatta kim ailesi bile tüm o yolu aşıp her hafta ufak torunlarını görmeye geliyordu.

sevimli bebeğin eşsiz güzelliği çoktan onlarca kişinin kalbini çalmış ve onları kendisine bağlamıştı. minjun'un omega babası gibi olan ufak düğme burnu, her güldüğünde küçük kare kutucuk haline gelen dolgun dudakları ve kremsi esmer teniyle iki babasının da mükemmel bir karışımıydı.

taehyung, onun bir melek yavrusu olduğuna emindi. sevgili omegası, tanrı'nın ona gönderdiği bir melekti ve minik minjun'sa melek yavrusuydu. iki genç adam da baba olmanın onları böylesine derin ve güçlü bir sevgiyle donatacağını düşünmemişleri belki ama şimdi minjun'un bir saç teli için bile tüm dünyayı yerinden oynatabilecek gibi hissediyorlardı.

zaman çoktan akıp geçmiş ve sevimli minjun altıncı ayının içine girmişti bile. erken doğmuş olmasına rağmen, oldukça güçlü ve sağlıklı bir yavruydu - hatta feromonları çoktan belli olmaya başlamıştı bile. taehyung'un ailesi, minjun'da bir delta olabileceğinden neredeyse emindi çünkü tıpkı taehyung gibi büyüyordu. bu da bebeğin neden bu kadar erken doğduğunu ve henüz omega babasının karnının içindeyken bile bu kadar güçlü olabileceğinin göstergesiydi.

tüm bunların yaşanması bir yandan jimin'i korkutuyordu, oğlunu tüm dünyadan saklamak gibi düşüncelerle doluyordu ama bunu yapamayacağını da biliyordu. tek yapabileceği şey bebeğini korumak olacaktı, onun yanında duracak ve kimsenin zarar vermesine izin vermeyecekti.

şimdiyse, jimin'in bunlardan daha öncelikli bir sorunu vardı: evet, minik minjun'un uyumayı reddetmesi gibi.

kollarındaki bebeği sallamaya ve ninni mırıldanmaya devam ederken ufak oğlan, omega babasına sıkıca tutunmuştu ve gözleri kocaman açılmış bir şekilde jimin'in yüzüne dikilmişti.

gönülçelen; vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin