11

970 108 99
                                    

"Bende tarçın sende ıhlamur kokusu,

Yürürüz başkentin sokaklarında."

11

karşısındaki koltukta oturan ve ona sırıtan alfa grubuna bakarak gözlerini kıstı taehyung, engel olamayarak tehditkar bir sesle konuştu, "neden jimin'in yanına gidemiyorum, sorabilir miyim acaba?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

karşısındaki koltukta oturan ve ona sırıtan alfa grubuna bakarak gözlerini kıstı taehyung, engel olamayarak tehditkar bir sesle konuştu, "neden jimin'in yanına gidemiyorum, sorabilir miyim acaba?"

"hiç duymadın mı?" diyerek kıkırdadı seokjin, "uğursuzluk getirir."

"ben uğursuzluğa inanmam ve hatırlatırım ki, onun giyeceği kıyafeti ben seçtim." omuzlarını silkti taehyung ve kendisine yardım edeceğini bildiği namjoon'a sırıttı, "bence namjoon da benim gibi düşünüyor."

"açıkçası evet, ben de bu tarz şeylere pek inanmam." genç alfa gamzelerini göstererek gülümsedi ve yapacak bir şey olmadığını göstermek istercesine ellerini iki yana açtı. "ama şimdi seni bu odadan çıkarırsam gece salonda yatmak zorunda kalırım - inan bana jungkook'un hiç insafı yok."

tek dayanağının da eşinin yataktan atacağı korkusuyla kendisini yüzüstü bırakmasıyla omuzlarını yenilgiyle çökertti delta, "hayır, istesem sizi kolaylıkla o yoldan çekebilirim beyler. neden beni uğraştırıyorsunuz?"

bu durumdan sıkılmış olan hoseok ağzının içinde homurdandı, "ulan ne söylendin be taehyung, altı üstü birkaç saat görmeyeceksin jimin'i. hem istesen de bizi yönlendiremezsin çünkü suçlayacak kimsen olmazsa jimin'in odasına giremezsin, seni o almaz içeri."

"zeki olmandan hoşlanmadığımı söylemiş miydim?"

"şimdi söyledin işte." çeşitli renklerde dövmelerin süslediği kollarını göğsünde kavuşturdu hoseok, "ha... bana o ufak omega arkadaşınla nasıl yakın olacağımı söylersen, belki sana bir kıyak geçebilirim."

seokjin'in ani homurtusu taehyung'u şaşırtırken dudaklarını ısırdı genç delta, anlaşılan o ki bu iki alfa da yoongi'den hoşlanmıştı. bunun onların arasında bir krize neden olmayacağını umarak  oturduğu koltukta geriye yaslandı, "bunu kendin bulmalısın." son cümlesini sessizce tamamladı, "bulmalısınız diyelim de şuna."

genç alfanın kendine engel olamadan çıkardığı homurtudan sonra seokjin diğerlerine bakmamaya çalışarak dışarı bakınca oda bir an için derin bir sessizliğe gömülmüş ve kalan herkes birbirine bakakalmıştı, tuhaf havayı dağıtmak isteyen namjoon nazikçe öksürdü. "ee taehyung, balayı için ne sürprizi hazırladın jimin'e? mühürlenmenizin hediyesi ne olacak?"

konunun değişmesiyle hevesle gülümsedi taehyung, "nehrin kenarındaki o evi satın aldım, hani jungkook ve diğer arkadaşlarıyla gizlice girdiği." kendi kendine gülerek devam etti, "orası benim için çok özel, hayatımda ilk defa yasal olmayan bir şey yaptım ve sonra da; orada otururken kendimi anlattım. sonra gözlerimi ışıldayan jimin'e çevirdim ve ona vuruldum. o ağaçların gölgesinde otururken onun yüzüne güneş ışıkları vururken ona bir kez baktım ve işte - kalbimin ortasına konuverdi. orada kalbimin ortasına kıvrılıp uyuyuverdi."

gönülçelen; vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin