JUNGKOOK'TAN
Hayat böyleydi işte. Çıkar hayatı. Bugün yüzüne gülenler, yarın arkandan vuruyordu. Sorun asla bizde ya da bizim gibilerde değildi. Sorun tamamen o iki kuruşluk insanlardaydı...
Sırf yürüyemediğim için beni küçümseyen ve yakamdan düşen sülükler, eski halime döndüm diye tekrar peşime düşmüşlerdi. Kesinlikle şaşırmamıştım. Hepsinin ne mal olduğu belliydi. Hareketleri, samimiyetsiz konuşmaları, davranış ve karakterleri kopyala yapıştır yapılmış gibiydi. Bu asla değişmezdi...
Bizim gibi insanların hala var olduğuna inanıyordum. Ama yine de hiç rast gelmiyordum. Ve bu düşüncemden vazgeçmek üzereyken Mira karşıma çıkmıştı ve nedenini bilmediğim bir şekilde ona anında ısınmıştım. Belki de bizim gibi olduğu içindi, bilemiyorum.
Ama onun yanında olmak iyi hissettiriyordu...
**********
Yere odakladığım bakışlarımı, iç çekerek bahçede gezdirdim. Yine ve yine herkesin bakışları üzerimdeydi. Oflayarak Hoseok hyunga baktığımda göz devirdi.
- İstersen kafeteryaya geçelim. Daha az rahatsız oluruz.
Başımı olumlu şekilde salladığımda sakince ayağa kalktık ve kafeteryaya yürümeye başladık. Bacaklarımın eski haline döndüğünü görmek yüzümde tebessüm oluşmasına neden oluyordu. Uzun zaman sonra tekrar yürümek, hayal gibiydi.
Belki de Mira olmasa...
Her neyse şimdi bunları düşünmemeliydim. İyiydim. Eskisi gibi olmasa da iyiydim. Sonuca bakmak lazımdı her zaman. Zorluklarla gelsek bile sonucu kötüyse eğer bir yerde hata yapmışızdır. Bunu düzeltmemiz lazımdı. Eğer elimizdeyse, düzeltmemiz lazımdı...
Kafeteryaya geldiğimizde Namjoon hyungların oturduğu masaya ilerledik. Kafeteryadakilerin sayısının az olması işime gelirdi...
- İyi misin Jungkook?
Yoongi hyunga bakıp, bıkkınca nefes verdim.
- Üzerimdeki bakışlar giderse çok daha iyi olacağım hyung.
Başını anlamışçasına salladığında önüme döndüm. Cebimde titreyen telefonumu çıkartıp, gelen mesaja baktım. Yüzümde beliren tebessümle...
Gönderen: Doktor Adayı
İyi misin? Ağrın falan var mı?Gönderilen: Doktor Adayı
İyiyim. Verdiğin ilaca ihtiyacım oldu. Ama şu an bir sorun yok.Gönderen: Doktor Adayı
Güzel. Sevindim. Ne zaman bitiyor derslerin?Gönderilen: Doktor Adayı
Aslında bitti. Ama hocanın vereceği sunum konularını bekliyoruz.Gönderen: Doktor Adayı
E oha!
Okul daha yeni açıldı. Kafayı mı yemiş?Gönderilen: Doktor Adayı
Var kendisinde biraz.
Ya da vazgeçtim. 'Biraz' az kaldı.Gönderen: Doktor Adayı
Bence de.
Gelmeyi unutma!Gülümsedim. Beni önemsemesi hoşuma gidiyordu.
Gönderilen: Doktor Adayı
Unutmam güzelim, korkma.
Ellinci hatırlatışın.Gönderen: Doktor Adayı
Biliyorum.
Ama senin için. Ağrı çekmeni istemiyorum.Gönderilen: Doktor Adayı
Biliyorum.
Ve bu hoşuma gidiyor.
Yani beni düşünmen.Gönderen: Doktor Adayı
Peki.
Buna ne diyeceğimi bilmediğim için sadece gidiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Engel/JJK
FanfictionHayalim belliydi. Ya benimle beraber bir ömür paylaşacaktı. Ya da bir daha yanıma bile yaklaşamayacaktı... [Zorluk sıralaması içinde 1] [JJK sıralaması içinde 8]