19.Bölüm

366 24 11
                                    

JUNGKOOK'TAN

Hayallerim anlık hatalar yüzünden toz olup, rafa kalkmıştı. Şimdiyse o hayallerle yüzleşebileceğim gerçeği vardı ortada...

Korkunun bedenimi ele geçirmesine izin vermiştim. Belki engellerdi bir şeyleri ya da sadece şimdilik yüzleşmeme engel olurdu.

Korkmak sadece kaçmanın yollarından biridir. Ve insanlar çoğunlukla her şeyden kaçar. Ben de şuan korkuma sığınıp, kaçmak istiyordum.

Ama korkarak yaşıyorsak eğer, sadece hayatı seyrederiz...

~~~~~

- Hyung gelmeyeceğim ben. Siz gidin. Evet evet. Siz gidin. Böyle altılı harikasınız.

Jin hyung göz devirip, kafama sertçe vurdu.

- Bak. Nasıl ses geldi. Diyorum size içerisi boş.

Min Sung hyung oflayıp, annemin kenarda duran terliğini bana fırlattı.

- AH! KAFAM!

- Gerzek herif! Kalksana, boş boş oturacağına bir halta yara!

Yerimde sızlanmaya başladığımda Namjoon hyung diğerlerine kaş göz yapmıştı. Kaşlarımı çatıp, ne yapmaya çalıştığına bakarken, hepsi gelmiş, bacaklarımdan ve belimden tutmuştu.

- Hayır hayır! SAKIN!

Hepsi bir anda beni kaldırmış, kucaklarına almışlardı.

- Yah! Düşüceğim şimdi bırakın beni!

- Jungkook.

Min Sung hyungun seslenmesiyle tebessüm ettim.

- Hyung yardım et.

Dudaklarını birbirine bastırıp, kaşlarını kaldırdı. Parmağıyla bir yeri gösterdi.

- Kafana dikkat et.

Önüme döndüğümde direkt kafamı çekip, pervaza vurmasından kurtulmuştum.

- Ya bırakın.

Umutsuz şekilde göz gezdirdiğimde, aklıma gelen şeyle sırıttım.

- Size yemek ısmarlarım!

- Ben çoktan ısmarladım. Gerek yok.

Mira'nın arabasının yanında durduğumuzda beni yavaşça bırakmışlardı. Mira'ya kaşlarımı çatarak baktığımda göz devirmekle yetindi.

- Salaklık etme ve arabaya bin. Geç kalıyorsunuz.

Taehyung ve Jimin bir anda sırıtıp, beni Mira'ya doğru itmişlerdi.

ŞU DOKSAN BEŞLİLER!

Mira bana boş boş bakarken, beni itip, yaslandığı arabadan ayrılmaya çalıştı. Ama sadece çalışmakla kalmıştı.

- Çıksana oğlum.

Diğer salakları umursamadan Mira'ya sarıldığımda kıkırtılar yükselmişti. Aman ne güzel!

- Teşekkür ederim.

- UNNİE!

Gelen küçük sincapla göz devirip, geri çekildim.

- Babam arıyor.

Mira bize el sallayıp, Mina'yla eve ilerlediğinde ofladım.

- Jungkook. Adamı germe. Yeterince gerginiz zaten. Gidelim artık.

Hoseok hyungun peşinden başımı eğerek gittim. Umarım korkacağım veya hayal kırıklığına uğrayacağım bir şey olmaz...

~~~~~

Engel/JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin