Güzellerim biliyorum yeni bölüm bekliyorsunuz. Ama siz ve üyeler kitaptan daha önemli benim için.
Sizden yalvarıyorum. Dışarı çıkmayın! Şerefsizler plan yapıyor, sizlere zarar gelmesini istemiyorum! Ülkenin hali ortada, her gün yeni bir şey.
Ama lütfen, özellikle bugün dışarı çıkmayın!
Yukarıda gördükleriniz Tweeter üzerinden yapılan saçma salak paylaşımlar.Lütfen dışarı çıkmayın. Üçüncü fotoğrafın sonundaki tweeti dikkate alın. Birkaç kişinin hedefinde biz olabiliriz ve bu ciddi bir şey.
Lütfen, bunu bir yazar olarak değil. Ülkemde yaşayan kızların kadınların zarar görmemesini sağlamaya çalışan biri olarak söylüyorum.
Sizler değerli insanlarsınız ve böyle saçma bir günde bu şerefsizlerin yapabileceği kötülüklerden insan dışı düşüncelerinden hepinizi ve diğer herkesi korumak istiyorum.
Elimden sadece sizi uyarabilmek geliyor. Fazlası değil ama bu her şeyden önemli. Her gün yeni bir kadın vahşeti duyuyoruz. Ve yapabileceğimiz gerçekten hiçbir şey yok. Elimizden geldiğince sesimizi duyurmaya çalışıyoruz ama kimse tınlamıyor.
Madem öyle kendi kendimizi korumaya çalışacağız. Zor bir şey. Ama imkansız değil.
Yalvarıyorum bugün evde kalın. Ailenizden biri markete ya da herhangi bir yere yollamaya çalışırsa bunları gösterin çünkü bu iş şakaya alınacak bir şey değil.
Sizleri çok seviyorum. Zarar görmeniz, canınızın yanması isteyeceğim en son şey.
Lütfen dikkate alın, lütfen.
✨💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Engel/JJK
FanfictionHayalim belliydi. Ya benimle beraber bir ömür paylaşacaktı. Ya da bir daha yanıma bile yaklaşamayacaktı... [Zorluk sıralaması içinde 1] [JJK sıralaması içinde 8]