9. Chapter

239 12 0
                                    

Vbehla som do našej izby a všetko som chcela Nikki povedať. No ona tam nebola.

„To je čudné, kde môže byť?“  Pomyslela som si a v tom som zbadala lístok na stole čo mi nechala.

„Wey išla som za Mikom. Vraj niečo potrebuje.“

OK tak jej to poviem neskôr. Keďže som mala chvíľu pre seba, usadila som sa na posteli a vytočila mamine číslo. Bola veľmi rada že ma počuje. A to som bola preč len dva dni. Porozprávala som jej ako sme dorazili a ako sme strávili prvý deň. Samozrejme som jej nepovedala ako som sa opila a že som skončila v posteli nejakého herca, lebo by sem zrejme nabehla a odtiahla ma za uši naspäť do Anglicka. Po dlhom telefonáte som sa s ňou rozlúčila, lebo už musela ísť do práce. Sedela som tam a držala mobil v ruke a mala obrovskú dilemu či mám zavolať aj Jasonovi. Nejaká časť vo mne kričala, aby som to nerobila a ta menšia časť po tom strašne túžila. Z môjho vnútorného  boja ma vytrhlo zaklopanie na dvere.

„Kriste kto to zas otravuje.“ Zašomrala som  a šla s ťažkým krokom otvoriť.

„Ahoj slniečko.“ Pozdravil Ian zvesela. 

„Ty fakt nemáš iné na práci? Len pred chvíľou som odišla z tvojej izby. Čo potrebuješ?“ Pozvala som ho dnu a zavrela dvere.

„Keď mi budú pred dverami kempovať novinári, tak aspoň budem vedieť prečo.“ Zasmiala som sa mu. Mne by sa to, ale moc nepáčilo, lebo keby som sa dostala s ním na titulku, už by to nebola sranda. Keby o tomto vedeli doma by to nebolo dobre.

„Aj to sa môže stať. Vedia byť dosť otravný. Ale vlastne som tu, lebo som ťa prišiel vziať na večeru.“

„A nemajú náhodou prísť dnes večer už tvoji priatelia?“

„Má prísť Nina a Katy, ale Mike sa o ne postará aj sám. A ty, Ja, Paul a Nikki môžeme ísť na večeru. Zajtra už prídu aj ostatný tak už nebudem môcť ísť.“

„Prečo sa stále snažíš dávať Nikki ku Paulovi? Je to moja kamarátka a nechcem, aby sa doňho zbláznila a potom trpela.“ Povedala som mu.

„Veď to nemusí byť nešťastná láska.“

„Ian preboha veď on má priateľku.“

„To sa porieší.“  Zasmial sa. Ja som na tým len pokrútila hlavou.

„A teraz na seba niečo hoď a ideme.“ Ešte stále som mala na sebe tú jeho košeľu aj keď sukňu som vymenila za tepláky.

„A Nikki? Tiež nie je oblečená na večeru. Išla za Mikom.“

„Ona už je prichystaná. Paul bol za ňou, keď si ty ešte spala. A vyzdvihne ju tam.“

„Čo vlastne chcel Mike od Nikki?“

„Neviem. Oni včera niečo spolu preberali tak asi niečo okolo toho.“

V taške som si našla nejaké nohavice a top a šla sa do kúpeľne obliecť. Keď som sa vrátila, našla som Iana ako sa rozvaľoval na mojej posteli.

„Leží sa ti dobre?“

„Úžasne. Ale omnoho lepšie by to bolo, keby bol niekto pri mne.“ Pozrel na mňa psími očami.

„Zabudni!“

„Ja viem, Ja viem. Máš priateľa. Ja som poslušný chlapec.“ 

„Presne. Tak čo ideme?“ Bola som mu chrbtom a skladala som si veci na kôpku, ale potom som sa naňho otočila a normálne som spravila krok vzad, lebo stál tesne za mnou a zo záujmom ma pozoroval.

Fateful Holidays - Series 1 [Ian Somerhalder] ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora