"Sophia Sophia Sophia!! Kitni dafa kaha he ke aise scandals ka khayal rakha karo sir aaj kisi na kisi ki jaan le kar choren ge!""Razi sir maine apni taraf se dihan kiya tha magar-"
"Haan magar maine leak kar di thi na Mishal Naheed aur sir ki pictures leak?! Ya Allah mujhe utha le..!"
"Sir aa gaye!"
Peechey se aane wali awaaz per meeting room jo kisi mandi ki tarah chik chik se bhara hua tha yak dam khamosh hua tha aur meeting room ka darwaza dhak se kholta hua woh andar dakhil hua. Sab ne us 6 feet 2inch ke chore kandho aur mazboot baazuon wale shaks ko dekha jiske daari wale chehre per koi muskurahat ke asaraat nahi the aur maathe per shikan ubhre hue the gardan aur kanpati ki rageh ubhar kar bahir ayi hui thi kisi pressure cooker ki manind woh jese phatne hi wala tha. Sab ke sab dar kar use dekh rahe the jab ke sab se ziyada dar ke takriban kaampta hua uska PA Razi Ikramullah khara hua tha.
Woh yeh bhi jaanta tha ke iske baad usse pucha kya jaana tha aur yeh bhi ke uske badle uske saath aur unke se kisi ek ke saath ya phir sab ke saath kya hona tha.
"Razi?"
Woh kursi ke peeche kursi ke upar apne haath rakh ke apni gehri awaaz me bola to Razi jese kaamp sa gaya.
"J..jee..s-sir.."
Usne apni ainak ko haath se sahi kiya aur use dekha.
"Batane ki zehmat karen ge aap ke yeh jo mujhe calls aa rahi hain aur yeh sab bakwas jo main subha se sun raha hun kya hen?"
"S-sir woh..darasal koi misunderstanding ki wajah se yeh sab ho-"
"Misunderstanding?"
"I mean kisi ki galati-"
"Galati?"
"Mera matlab tha ke kisi ki sazish..? Ki wajah se shayad..."
Usne teesri baar apne ilfaaz theek kiye aur use dekha ke ab to woh uske ilfaaz theek to nahi kare ga? Aur jab uski tasalli ho gayi to usne apne haath chair se hataye aur apne Armani three piece ki pant ke pocket me daale.
"Meri tasveeren aur sari information jis kisi ne bhi leak ki he bas ek mashwara dun ga..agar apni jaan pyari hai to bhaag jao kyun ke Samir Shah apne duahmano ko aise nahi chorta."
Usne kaha to uski PR team me sab ke sab saans thaame bethe reh gaye aur woh Razi ko apne office me aane ki hidayat de kar humesha ki trah bare bare kadam leta bahir nikal kar chala gaya tha.
Razi khara hua aur sab ki taraf dekh ke kuch bolne laga magar phir mu band kar ke apne boss ke peeche bhaaga tha. Woh office me jab dakhil hua to Samir apni kursi per beth chuka tha aur ek haath se tv ka remote pakar ke use on karta dusre haath se apni table per pare phone ko utha kar kuch khol kar uski taraf uchala. Razi ne phone ko bamushkil catch kiya aur uske upar numaya tasveer aur likhe caption ko parne laga.Love is in the air! Rumors say the hottest businessman Samir Waris Shah is in love with a beautiful actress Mishal Naheed who recently won an award for best actress. Well we guess the couple doesn't want to make this relationship official yet but we wish all the best to the couple! For more updates follow our page!
YOU ARE READING
Iztiraar
RomanceZindagi ke safar me insan kab kisse takra jae pata nahi chalta Amyra Sikandar bhi nahi jaanti thi ke uska safar use kahan le jae ga... _______ "Thori der ke liye tumhe meri har baat per sar hilana ho ga jaisa main kahun ga tum sar hilayi jao" "No ma...