camila_cabello: Lauren jest najlepszym co mnie w życiu spotkało. Kocham jak i uwielbiam dużo rzeczy na świecie ale jednak to ta dziewczyna zawładnęła moim sercem jak i moim światem już do końca życia. Razem z nią wczoraj wkroczyłam na nową drogę życia i panna Jauregui jest teraz panią Cabello. Nigdy nie myślałam, że wezmę ślub, nie myślałam nawet o tym, że kiedykolwiek się oświadczę bądź powiem tak gdy ktoś mi się oświadczy. Nigdy nie wierzyłam w te przysięgi, które mają być na całe życie bo wiadomo wszystko się zmienia, jednak będąc z Lauren zdałam sobie sprawę, że chcę w to wierzyć. Chcę wierzyć, że nasz związek przetrwa wszystkie możliwe przeszkody i postaram się zrobić wszystko żeby tak było. Moje poprzednie związki, o których zapewne większość z was wiedziała, nigdy nie były aż tak poważne ani nawet ważne dla mnie, dla tego mam nadzieje, że zaakceptujecie Lauren, bo to dzięki niej jestem najszczęśliwszą osobą we wszechświecie. Dopóki jej nie poznałam to nie wierzyłam, że na świecie dla każdego jest przeznaczona jedna osoba, jego bratnia dusza. Teraz w to wierzę bo odnalazłam swoją. Lauren Michelle Jauregui Cabello jest moją bratnią duszą i nic ani nikt tego nie zmieni. Kocham ją całą sobą i cieszę się, że w końcu ją odnalazłam i mogłam się z nią połączyć. Każdemu tego życzę.
------------------------------------------------
To już ostatni rozdział Instagrama. Trochę mi zajęło by skończyć tą pracę no ale wiadomo, brak czasu jak i weny robią swoje.
Mam zamiar się teraz skupić na reszcie prac z nadzieją, że będzie lepiej i jakoś szybciej to pójdzie no ale nie wiadomo.
Cieszę się, że ktoś to czytał i wam w jakimś stopniu się podobało no i mam nadzieje, że do kiedyś w czymś nowym ;)
CZYTASZ
Instagram ✔
FanfictionKto by pomyślał, że na instagramie można znaleźć swoją drugą połówkę. Jedna zwykła dziewczyna z Miami, druga sławna modelka mieszkająca obecnie w Los Angeles. A wszystko zaczęło się od komentarza.