FF o SuperCanary już na moim profilu na razie tylko postacie ale i tak zapraszam.
-----------------
Odsunęła się ode mnie z paniką wymalowaną na twarzy. Nie potrafiłam się ruszyć. To było dla mnie coś nowego. Ten pocałunek był najlepszym w moim życiu, a było to tylko złączenie naszych ust, nic więcej.
Czy to się wydarzyło naprawdę?
-Przepraszam. Nie powinnam...ja..lepiej już pójdę.
Kiedy wstała i ruszyła do drzwi to dopiero się ocknęłam. Szybko poszłam za nią i nim zdążyła chwycić za klamkę, złapałam ją za rękę i przyciągnęłam do siebie.
-Po tym co zrobiłaś nie ma opcji, że wypuszczę cię bez tego.
Otworzyła usta by coś powiedzieć ale nie pozwoliłam jej na to. Wpiłam się w jej wargi, jedną ręką obejmując ją w tali a drugą ujmując jej policzek. Polizałam jej dolną wargę, prosząc o dostęp, który od razu mi udzieliła.
-Teraz możemy wrócić na kanapę i skończyć oglądać. - Szepnęłam jej w usta na co cicho zachichotała.
Oglądałyśmy kolejne odcinki, siedząc wtulone w siebie. Polubiłam to uczucie, które mi towarzyszyło gdy trzymałam ją w swoich objęciach i byłam pewna, że mogłabym do tego przywyknąć.
-Co teraz będzie? - Odezwała się po dłuższym czasie.
-Z czym?
-Całowałyśmy się. - Podniosła głowę, przenosząc wzrok z telewizora na mnie.-Więc co będzie z nami? Z naszą relacją?
-Zobaczymy. - Uśmiechnęłam się lekko.-A na razie, chcę cię zabrać na randkę, co ty na to?
-Czy to w ogóle pytanie? - Zaśmiała się.-Oczywiście, że pójdę z tobą na randkę.
Nachyliłam się do niej by delikatnie musnąć jej usta. Jakimś sposobem zmieniło się to w namiętne całowanie a ja leżałam na niej.
-Możemy na razie nikomu o tym nie mówić? - Spytałam cicho. Nie chciałam żeby myślała, że się tego wstydzę ale na razie tak było lepiej.
-Nawet dziewczynom?
-Powiemy im ale jeszcze nie teraz. - Zapewniłam, gładząc delikatnie kciukiem jej policzek.
-Zgoda.
Ułożyłam się na niej, głowę wciskając w zagięcie jej szyi. Zaciągnęłam się jej waniliowym zapachem, który był naprawdę przyjemny.
Jest inaczej.
CZYTASZ
Instagram ✔
FanfictionKto by pomyślał, że na instagramie można znaleźć swoją drugą połówkę. Jedna zwykła dziewczyna z Miami, druga sławna modelka mieszkająca obecnie w Los Angeles. A wszystko zaczęło się od komentarza.