Sir Chloe„
Animal.31. BÖLÜM
“Shiganshina - Kısım 1”Uriel ölmüş, Zeke ise aklını kaybetmek üzereydi. Anne, kaçırdığı üç çocuktan en küçükleri, yedi yaşındaki Rintaro Otosaka'nın mutasyona uğratılmış serumu aldıktan sonra öylece yığılmasını görene kadar bundan daha mutlu olamazdı.
"Sessizlik!" diye emretti. Sesi gür, otoriterdi. Masmavi bakışları karşısındakileri delip geçiyordu âdeta. Sekiz yüz kırk yılı Elizabeth'in gençliğinin zamanlarıydı. Mantığını yitirmiş bir ilim insanıydı o. Aynı zamanda da, henüz hiçbir şeyden habersiz yatağında uyuyan Tooru Uenoyama'nın öz babası Zeke Uenoyama ile geliştirdiği Ejder kanından yapılan serum sayesinde Ejderlerin kraliçesi, onların 'Anne'siydi.
Era korkuyla Hajime'nin koluna tutunmuştu. Hajime ise yaşlarla dolu ela gözlerini iri iri açmış, karşısında can çekişen kardeşine bakıyordu.
Henüz sekiz yaşındaydı daha. Yaşına göre oldukça akıllı ve olgundu. Yaşadığı köyde ondan hoşlanmayan tek kişi babası Golzine Otosaka'ydı. Fazla eve uğramayan, evlerine geldiğindeyse iki çocuk ve annesinin düzenini tamamen altüst eden, alkolik adamın tekiydi Golzine Otosaka.
Rintaro'ysa, babasına rağmen Hajime'den daha hareketli, haşarı bir çocuktu. Köyün dışına gitmek, ormanda dolaşmak isterdi hep.
O gün yine ormanı keşfe çıkmak istemese kaçırılmayacaklardı, yedi yaşında ölümle burun buruna gelmeyecekti belki de.
Elizabeth, elinde şırıngalar ile bekleyen Zeke'ye işaret etti gözleriyle. Adam mekanik hareketlerle yerde acıdan kıvranan ufaklığı kolundan mengene gibi kavradı, dışarıya sürükledi onu.
Yalnızca onu orada bırakıp Ejderlere yem edecekti. Elizabeth'in ondan istediği buydu.
Ama Zeke, Rintaro'yu sığınaktan çıkardığında onu öylece bırakmadı. Cebindeki, rengi siyaha giden kızıl sıvıyı çıkardı onun yerine.
Ejder kanı.
Elizabeth'in daha önce kendine uyguladığı maddeydi. Ejder kanından üretilen serum, ya da o serumun mutasyona uğratılmış hâli değildi. Saf Ejder kanıydı.
Küçük çocuğa enjekte etti onu. Belki birkaç saniye gecikse ölecekti Rintaro.
Zeke benliğini yitirmiş olsa da özünde hâlâ insandı. Zihni bilinçsizce karar vermişti Rintaro'yu kurtarmaya.
"Git." dedi donuk bir sesle. Rintaro, artık Ejder kanı taşıyordu. Elizabeth gibi Ejderler ona da saldırmayacak, aralarından biri belleyeceklerdi onu.
Küçük çocuk nefes nefese ayağa kalkmaya çalıştı. Başı dönüyor, bedeni aldığı bu garip maddeye karşı ne tepki vereceğini seçemiyordu.
Koştu. Yalnızca koştu karanlığa doğru.
•
"Zeke, mutasyona uğratılmış olanları depoya mı saklamış?"
"Evet. Hajime için kullandığınız türün aynısı."
Gülümsedi Elizabeth. Era, Anne'nin en son ne zaman gülümsediğini hatırlamıyordu ancak hatırladığı ile şimdiki arasında en ufak bir fark yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fırtına Anı
Fantasía"Her hikayenin iki farklı yüzü vardır." © adaloane [Medya: Pinterest]