9. Bölüm

46 12 115
                                    

Toru Kitajima„
Unravel.

9. BÖLÜM
“Eğitim Kampı - Kısım 5”

Akira, Iwa'ya tepeden atlamasında yardım etti. Yine kimseye hiçbir şey belli etmeden, kampa dönebilmişlerdi.

"Sabaha uyuyakalmayın," dedi Mikasa. Iwa, Shima, Lynx, Kioi, Sakura ve Akina ile kulübesine girmek üzereydi.

"Kalmayız."

"İyi geceler, Mika-chan."

Tooru da arkadaşları ile birlikte kulübesine döndü.

Kısa siyah saçlı, esmer ve sevimli küçük bir çocuk köy boyunca koşuyordu. Etrafta kimse yoktu ancak onu kovalayan sesler vardı.

"Anne! Ann-"

"Onu bırak! Oğlumu rahat bırak!"

"Kes sesini."

"Anne!"

"Biri sustursun şu kadını."

"Ah!"

Seslerden kurtulmaya çalışan küçük oğlan bir anda kendini karanlık bir odada yatarken buldu. Karnına sürekli olarak tekme yiyordu. Ağlamak için bile sesini çıkarması yasaktı. Hıçkırmamak ya da ağır tütün kokusu yüzünden öksürmemek için nefesini tutuyordu.

Sesi çıkacak olursa daha çok canını yakarlardı.

Sanki vücuduna elektrik yüklemişler gibi bir anda titreyerek doğruldu Hajime. Az daha kafasını ranzanın üstüne vuruyordu. Nefes nefeseydi.

Gecenin karanlığı ile birlikte koyu yeşil bir renk almış gözleri sol tarafında kalan diğer ranzaların yanındaki pencereleri buldu. İçeri hâlâ ayışığı vuruyordu. Sanki denizi görmeye gittiklerinden beri bir dakika bile geçmemişti.

Başucundaki tahta bölüme öylesine atıp bıraktığı ince bluzu aldı ve üzerine geçirdi. Rüyasında gördüğü görüntülerin etkisinde kalmamak ve onları düşünmemek için her hareketine ayrı ayrı yoğunlaşıyordu.

Bluzu düzelt. Ayağa kalk. Nefes al. Nefes ver.

Ranzanın yanında dikildiğinde üst katta uyumakta olan Tooru'ya bir göz attı. Uyurken daha az sinir bozucu oluyordu.

Hajime onun yüzünü izlemeyi bıraktı ve yatak ile baza arasına sakladığı  paketten bir adet sigara çıkardı. Çakmak da yastığının altında duruyordu.

Temiz havaya çıktığında sigarasını yaktı ve çakmağı cebine attı.

Tooru -bunu yaptığını bilen tek kişi- garipsiyordu onun sigara içmesini. Hajime başta Tooru'nun neden böyle düşündüğünü anlamamıştı. Geldiği yerde herkes böyle yapardı. Hatta içmesine ilk izin verildiğinde, dokuz yaşındayken, kendini çok gururlu hissetmişti. Sonunda beni de kendilerinden sayıyorlar, diye düşünmüştü.

Aklına, ilk sabah koşuları sonunda nefessiz kaldığında Tooru'nun, "İçmemelisin," demesi geldi. 'Sen ne biliyorsun ki?' diye terslemişti Hajime onu.

Fırtına AnıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin