Goose House„
Hikaru Nara.8. BÖLÜM
"Eğitim Kampı - Kısım 4"Light, Shoto'yu dinlerken gülmesini tutamamıştı.
"Üzgünüm ama, Mikasa'nın resmen seninle egosunu tatmin etmesine izin vermişsin."
Shoto dümdüz baktı Light'a. "Galiba."
"Evet."
"Farkındayım."
Elini kızıl saçlarının arasından geçirdi. "Neyse. Şu an gururumun kırılmış olmasından daha büyük bir problemim var."
"Neymiş o?"
"Üç boyutlu manevra saldırısı ekipmanı."
"Hı?"
"Hâlâ kullanamıyorum da."
"Ne? Ciddi misin?" Light kaşlarını çattı. "Jean denen beceriksiz bile yaptı onu."
Shoto, Light bunu söylediğinde hızlıca Jean'ın uyuyup uyumadığını kontrol etmişti. Utanır gibi başını salladı. "Biliyorum. Ama olmuyor işte. Düşüyorum sürekli." pencereden dışarı, yıldızlara baktı. "Nasıl yapacağım?"
"Yardımcı olabilmek isterdim ama..." düşünür gibi durakladı Light. Elini çenesine koydu. "Sanırım düzenekte sabit durmanın özel bir yöntemi yok. Sadece duruyorsun."
"Doğuştan yeteneksizim yani?"
"Diğer bir deyişle."
"Hey."
Oturdukları ranzanın alt katından bir ses geldiğinde aynı anda aşağı eğildiler. Kuroo Suzuki uykusuz ve grimsi, mavi bir renge sahip olan gözleriyle kendilerine bakıyordu. "Uyumayı düşünüyor musunuz?" diye mırıldandı. Light olumsuz anlamda başını salladı cevap olarak.
"Ne?"
"Shoto'nun düzenekte bir şekilde sabit durmasını sağlamanın yolunu arıyoruz. Yani hayır."
"Düzenek mi?"
"Üç boyutlu manevra saldırısı için olan," diye açıkladı Shoto.
"Ah, ormandaki pratiğe gelemeyen kişi sendin demek."
Kuroo gibi birinden bile bunu duymuş olmanın getirdiği yetersizlik hissi ile şekilden şekle girdi Shoto. Kuroo, karşısındaki kim olursa olsun destekleyen, moral veren biriydi.
Konuşmaya devam etti: "Keşif Birliği'ne katılmak istiyordun galiba?"
"Evet."
"Ben de oraya gideceğim. Kardeşlerim ile beraber."
Shoto ve Light, Kuroo'nun ayaklandığını görünce şaşırmışlardı.
"Hey, nereye?"
Kuroo, önündeki diğer ranzanın üstünde çenesini yumruğuna yaslamış onları izlemekte olan Tooru'yu gördüğünde az kalsın çığlık atacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fırtına Anı
Fantasía"Her hikayenin iki farklı yüzü vardır." © adaloane [Medya: Pinterest]