Tuhaf Okul Gezisi!

795 59 223
                                    

ŞİROİVA LİSESİ, 4-B SINIF ÖĞRENCİ LİSTESİ

1. Jackson.
2. Miniju
3. Sehun
4. Sana
5. Taemin
6. Yerim
7. Jin
8. İrene
9. Jungkook
10. Miyeon
11. Taehyung
12. Eunha
13. Hanbin
14. Nancy
15. Solar
16. Suho
17. J-hope
18. Mina
19. Yoongi
20. Hwasa
21. Jongin (Kai)
22. Momo
23. Rosé
24. Wendy
25. Daehyun
26. Tzuyu
27. Namjoon
28. Somi
29. Jennie
30. Lalisa
31. Felix
32. Ryujin
33. Jimin
34. Yoona
35. Hyunjin
36. Yuna
37. Jisoo
38. Joy
39. Bambam
40. Moonbyul
41. Seulgi
42. Nayeon

****

Neon ışıkların belirmesiyle, otobüsün eyaletin başkenti Takamatsu'ya girdiğini anlamıştı. Sınıf arkadaşlarıyla beraber uzun süredir bekledikleri -neredeyse birkaç aydır hazırlanıyorlardı- okul gezisi için oldukça heycanlıydı. Jennie, yakın arkadaşı ve tek ailesi Hanbin'e doğru eğilmişti. En yakın arkadaşı cam kenarında oturucağım diye direttmeseydi bu kadar zorlanmazdı. Kalabalık şehrin ihtişamı ve otobüsün içinden gelen kahkaha sesleriyle Jennie sırıttı. Bu gezi eğlenceli olucaktı!

Otobüs şöförünün oturduğu koltuğun üzerindeki saat 08.57'yi gösteriyordu. Jennie, eğilmekten boynu acıdığı için koltuğuna yaslandı. Bay Nobu bir rahat vermedi. Hanbin'e böyle seslenmeyi seviyordu ancak en yakın arkadaşı bu durumdan pek memnun değildi. Uzun zaman önce izledikleri bir Çin dizisinde -hükümet başka dizilerin televizyonda yayınlanmasına pek izin vermezdi- başrol kahramanın ismini 'Bay Nobu' diyerek yanlış televuz ettiği için bir türlü Jennie'den kurtulamamıştı Hanbin. O günden sonra Jennie ona hep öyle seslenmişti.

Jennie, daha çok küçükken annesini kaybetmiş ve yedinci sınıfa geçtiğinde ise babası intihar etmişti. Bu yüzden 'Yardım Evi' gibi gösterişli bir isme sahip olan o Katolik enstitüsünde kalıyordu. Oraya gittiğinde Hanbin ile tanışmış ve o zamandan bu yana hiç ayrılmamışlardı.

Otobüsün arka tarafında oturan Jennie, tavandaki paslı levhaların içine sabitlenmiş florasanların loş ışığı altında kırk bir sınıf arkadaşına baktı. Son iki yıldır hepsi aynı sınıftaydı. Yaşadıkları şehir olan Şiroiva'dan ayrılmalarının üzetinden henüz bir saat bile geçmediği için hâlâ heycanlı bir şekilde birbirleriyle sohbet ediyorlardı. Bir okul gezisinin ilk gecesini otobüste geçirmek işin ucuzuna kaçmak sayılırdı. Ama bu önemli değildi en azında hep beraberlerdi.

Otobüsün ön tarafında oturan öğretmenleri Bay Hayaşida'nın etrafında şamatacı bir kız grubu vardı: örgülü saçlarıyla çok hoş görünen sınıf başkanı Sana; hemen onun yanında oturan ve onun gibi voleybol takımında olan Wendy; babası belediye başkanı olan, sınıfın moda ikonu Miyeon; sakin ve zeki görünümlü yüzüne son derece yakışan tel çerçeveli bir gözlük takan örnek öğrenci Yoona ve hep sessiz ve içe dönük bir kız olan Joy. Bunlar sınıfın en popüler olan kızlarıydı. Onlardan 'Tarafsızlar' diye bahsedilirdi.

Kızlar çoğunlukla gruplaşmaya meyilli olsa da Şiroiva Lisesi 4-B sınıfında öne çıkan herhangi bir grup yoktu. Bu yüzden sınıfın kızlarını gruplara ayırmak pek de doğru olmazdı. Eğer ortada bir grup varsa o da Lalisa ve Momo'nun liderliğindeki asiler ya da açıkça söylenecek olursa sabıkalılardı. Hangisinin grup lideri olduğu bir muamaydı Jennie'ye göre. Çünkü en çok liderlik yapan kişi Momo olsa bile herkes Lisa'yı dinler ve ondan korkardı. Bu grubun diğer üyeleri Hwasa ve Nayeon'du. Jennie, oturduğu yerden onları göremiyordu.

Jennie, Lisa'yı düşününce bakışları ister istemez hemen yanında oturan Bay Nobu'ya kaymıştı. Çünkü Hanbin malesefki Lisa'yı seviyordu. Bunu ilk öğrendiğinde nasıl şaşırdığını anımsıyordu. Lalisa çok güzel ve çekici bir kızdı ancak çok soğuk ve sertti. Jennie, ondan her zaman etkilenmiş ve ilerde eğer biriyle birlikte olucaksa bunun Lisa olmasını istemişti. Ancak Bay Nobu onu sevdiğini itiraf ettiği an, Jennie bu düşüncelerden kurtulmuş ve onun Lisa ile mutlu olmasını ummuştu. Aklına Hanbin'in duygularını itiraf ettiği zaman gelince iç çekmişti.

Battle Royals |JenLisa|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin