ŞİROİVA LİSESİ, 4-B SINIF ÖĞRENCİ LİSTESİ
1. Jackson
2. Miniju
3. Sehun
4. Sana
5. Taemin
6. Yerim
7. Jin
8. İrene
9. Jungkook
10. Miyeon
11. Taehyung
12. Eunha
13. Hanbin
14. Nancy
15. Solar
16. Suho
17. J-hope
18. Mina
19. Yoongi
20. Hwasa
21. Jongin (Kai)
22. Momo
23. Rosé
24. Wendy
25. Daehyun
26. Tzuyu
27. Namjoon
28. Somi
29. Jennie
30. Lalisa
31. Felix
32. Ryujin
33. Jimin
34. Yoona
35. Hyunjin
36. Yuna
37. Jisoo
38. Joy
39. Bambam
40. Moonbyul
41. Seulgi
42. Nayeon***
Jennie büyük bir korkuya kapılmıştı. İlk öpücüğü onun için özeldi ve sırf birinin bir anlık zevki için bu anı mahvetmeyecekti. Evet, Lisa'dan hoşlanıyordu. Bunu kabul etmek zorundaydı ama bu şekilde ve bu koşullarda değil. Lisa üstüne eğildiğinde Jennie hızla geri çekilmişti. Neden bunu yaptığına anlam veremesede sonunda Lisa da geri çekilmişti. Bu onun rahat bir nefes almasına sebep olmuştu.
"Ne yapıyorsun se-" Jennie daha cümlesini tamamlayamadan Lisa onu okul kravatından çekip dudaklarına yapıştı. İrice açılmış gözlerini, gözlerini yummuş diğer kıza dikti Jennie. Lisa, onun dudaklarını adeta hapsetmiş ve kendi dudaklarıyla mühürlemiş gibiydi. Jennie ne yapacağını bilmeyerek hâlâ donmuş bir şekilde birleşmiş dudaklarını sindirmeye çalışırken Lisa, Jennie'nin kravatını eline dolayıp onu daha çok kendisine yakınlaştırmış ve tüm kontrole egemen olmuştu. Alt dudağının ısırılmasıyla Jennie acıyla inlemiş ve Lisa sırıtarak ona doğru daha fazla eğilmişti. Lisa, dillerini birleştirdiğinde Jennie titremeye başlamıştı. Neler oluyordu? Onu itmek istiyordu ancak bu konuda herhangi bir çaba gösterdiğide yoktu.
Hiçbir öpüşme deneyimine sahip olmamasına rağmen Lisa'nın çok iyi öpüşebildiğini farkındaydı Jennie. Sonunda nefesiz kalınca Jennie'den ayrılmıştı Lisa. Ancak nefes nefes kalmasına rağmen keskin bakışlarını Jennie'den çekmemişti. Bu karanlıkta bile belli olan bakışlardan ne gibi bir anlam çıkarması gerektiğini bilmiyordu ancak ilk öpücüğünü Lisa'ya verdiği için mutsuz da hissetmiyordu. Bunun nedeni belkide Lisa'dan hoşlanıyor olmasıydı. Ama yinede...
Jennie yüzünün oldukça kızardığına emindi ancak karanlığın bir şekilde bunu örtbas edeceğinide biliyordu. Bacaklarını kendine çekip sinirle Lisa'ya döndü. "Neden beni öptün? O suyu içmemin sebebi seni öpmek istemem değildi. Sadece içinde bir şey olup-olmadığını kontrol ediyordum."
Lisa sırıtarak dudaklarını yalamış ve arkasındaki ağaca yaslanmıştı. Bu Jennie'yi sinir ediyordu. Bilerek yapıyor diye düşündü.
"Madem seni öpmemi istemedin, o zaman beni itseydin." Lisa'nın alaycı sesiyle Jennie kaşlarını çattı. Bu konuda ne diyeceğini bilmiyordu. Onun yumuşak dudaklarını itmek ve kendisinden uzaklaştırmak istememişti. Ancak bunu yapması gerekirdi. Hanbin onu seviyordu...Eğer Bay Nobu, Lisa'dan hoşlandığımı bilseydi aramızdan çekilmek isterdi ancak bu bahanenin arkasına sığınamam...
"Ve ayrıca itraf etmeliyim ki, rezalet öpüşüyorsun." Lisa'nın kafasın yasladığı ağaçtan çevirip Jennie'ye bakarak konuşması Jennie'nin gözlerini kırpıştırmasına neden oldu. Bu neden onu bu kadar kırdı ki? İlk öpücüğü özel olmalıydı. Lisa hem bunu bozuyor hem de beğenmiyor muydu? Jennie belki de Lisa'yı sevdiği için bu söylediğine fazlasıyla içerlenmişti. "Ama yine de seninle öpüşmek oldukça zevkli. Çok kararsız kaldım. Hadi gel tekrar öpüşüp bu duruma açıklık getirelim."
Lisa'nın sırıtarak konuşmasıyla Jennie onu yavaşça itti. "Seninle tekrar öpüşmeyeceğim. İlk öpücüğümü mahvettin. Hem böyle bir durumda bunları nasıl düşünebiliyorsun?" Bu söylediklerinin Lisa'yı kızdırıcağına emindi ancak öyle olmamıştı. Ay ışığının aydınlattığı yüzünde geniş bir gülümseme vardı. Jennie bunu beklemediği için biraz şaşırmıştı. "Demek ilk öpücüğünü bana verdin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Battle Royals |JenLisa|
FanfictionPUGB Mobile ve Açlık Oyunları'nın ilham kaynağı olan Battle Royels'in uyarlmasıdır. Varoluş ile vicdanın mücadelesi: Bir adaya hapsedilmiş 42 öğrenci. Şiddet dolu, kâbus gibi bir oyun. Onlarca silah, psikolojik bir savaş ve tek bir kazanan... *** "...