Amator , to je ten ktorý ma ťahá lesom a snaží sa mi zachrániť krk. Nie že by toto všetko nebolo kvôli nemu. Jednu nohu kladiem cez druhú ale už sú to hodiny čo bežíme lesom a moje telo akosi už nespolupracuje. Náš prenasledovateľ nepoľavuje a nedá nám možnosť vydýchnuť . Sme ako štvaná zver. ,,Sam , takto to už ďalej nejde" habkám medzi prudkými nádychmi . ,,Už len chvíľu " ťahá ma lesom . Zahneme zrazu prudko do prava a strhne ma zo sebou do diery . ,,Čo do pek..." rukou mi prekryje ústa v náznaku že mám byť ticho. Diera v zemi je úzka ledva sa tam zmestíme ale je dosť hlboká na to aby nás nebolo vidieť . Počujem dunivý dupot kopýt . Neodvažujem sa ani len pohnúť . Popri nás prebehne pes , potom druhý , ale čo mi robí starosť je ten že kôň z jazdcom ešte neprešli . Ako na zavolanie prebehne i ten . ,,No asi sme to zvládli " ozvem sa . Sam mi práve chce odpovedať keď započujeme kňučanie nad dierou. Obaja sa pozrieme hore ale psa nevidíme . Dupot kopýt sa ozýva znova . Sam vedľa mňa strnie . Počuť ako jazdec doskočil na zem a šuchot lístia ako kráča . Hlboký hlas pretne noc . ,,Vylezte " ani jeden z nás sa neodvažuje pohnúť . Silná ruka sa obopne okolo môjho ramena a vytiahne ma von . Sam sa vytiahne za mnou . ,,Mohlo ma napadnúť že krysy sa budú schovávať v dierach" naštvane zazriem . ,,Okamžite ju pusť " Sam povie neoblomne . Erik sa zasmeje , nie je to ten typ smiechu ku ktorému sa chceš pridať . ,, A to už by som prečo robil ? Vy dvaja pôjdete pekne so mnou " snažím sa ma vytrhnúť ale jeho úchop je príliš silný . ,, Ja s tebou nikde nejdem , to ma radšej môžeš zabiť hneď tu , nenechám tu čarodejnicu aby sa mi znova hrabala v hlave " prižmúri oči ,, Ešte šťastie maličká že tvoje priania nikoho nezaujímajú . Ideme ! "
Potiahne ma smerom ku koňovi ale ja urobím jedinú vec ktorá ma napadne . Sadnem si na zem . Prekvapene na mňa pozrie . Zavrčí a prevráti oči ,,Nebuď malá " viem že je to detinské ale nechcem znova prejsť tými mukami . Nepovie ani pol slova keď sa ku mne zohne a zdvihne ma . Okamžite začnem sebou mykať do strán . A Sam ? Ten sa len prizerá z otvorenými ústami . ,,Čo sa pozeráš ! " Vykríknem ,, Pomôž mi !" Sam sa okamžite vytrhne zo svojho sna , delíria alebo v čom sa to máčal a pribehne mi na pomoc , ale Erik to očakával a jeho prvý úder odvrátil z ľahkosťou . Tak aj druhý a tretí . Z čoho je tento chlap ? ,,Stačilo !" povie zúrivo . ,,Vieš kde ma vycvičili ? Tak prečo zo seba robíš hlupáka " povie Samovi ale ten sa nevzdáva ,, Každý robí chyby a ja dúfam v tú tvoju " Sam povie odhodlane. ,,Tak dúfaš zbytočne , táto tu ma totižto zavedie k tomu čo všetci hľadáme a ty môžeš ísť s nami alebo sa vráť " Čože ? ,, A ak ty dúfaš že ja ťa zavediem k tomu čo chceš tak si ešte väčší hlupák ako Sam" hodí ma na zem . Rýchlo tasí meč ale to už Sam pridržiava ten svoj pri jeho krku . ,,Nie tak rýchlo " sebaisto sa ozve Samov hlas . ,, Pôjdeš so mnou po dobrom alebo po zlom a nechápem prečo sa vôbec obťažujem s vami hovoriť "
Samov meč odrazí v okamihu ani si to nestihneme všimnúť . Bohovia čo je zač . Ani sa nestihnem postaviť a už ma znova drží tento raz ma vyhodí do sedla . Sam leží na zemi v bezvedomí bojujem čo mi sily stačia ale to len do vtedy kým ma niečo tvrdé nezasiahne do zátylku a mňa pohltí temnota
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dúfam že sa vám časť bude páčiť , zo spätnej väzby sa budem veľmi tešiť . Každý komentár ma vždy poteší :)
ESTÁS LEYENDO
V zajatí lapačov
FantasíaPredstavte si že žijete na mieste , kde keď vás unesú nebudú potrestaný . Prečo ? Lebo taký je zákon . V krajine kde vládne Pán a jeho lapači nemáte šancu . Pán hľadá spomienku a nezastaví sa pokiaľ ju nenájde . ⚡️Kráčam postrannou uličkov svoje kr...