Stojím pod sprchov a zmývam zo seba špinu a krv . Trvá mi pól hodinu kým zo svojich bielych vlasov spravím znova biele . Vojdem do spálne pustím osušku na zem a pozriem sa na škody na mojom tele . Kolena odreté členky do krvi zdraté, ruky rovnako.Rebrá modré oškreté . Natiahnem na seba pyžamo zamierim do kuchyne a napijem sa poriadne vody.Potom si idem ľahnúť .Ani neviem ako a zaspím . Ráno sa ledva postavím z postele ,všetko ma bolí. Oblečiem sa ,spravím si raňajky a zamierim do práce . Vídem z vchodových dverí a poobzerám sa okolo seba ale moje oči sa ďaleko nezatúlajú keď ho zbadám, moje telo ztrnie . Prejde si ma pohľadom. Zdvihnem obočie ,,Včera ste boli dvaja nieje to fér . Daj mi náskok '' ľavý kútik úst sa mu zodvihne do úškrnu a rukov mi naznačí že mám ísť . Rýchlou chôdzou sa pustím uličkov aj keď sa moja "rýchla chôdza " na rýchlu chôdzu nepodobá snažím sa čo mi sily stačia ale aj tak som pomalá . Obzriem sa ale zamnou nikto nieje . Otočim hlavou a vrazím do postavy. ,,Lily ? Teba som tu nečakala '' ,, A že najlepšia kamarátka aspoň sa tvar že má rada vidíš '' utahovala si so mňa ,,Veď aj ťa , vážne '' zasmiala sa ,,Veď ja viem '' zatvárila sa podozrievavo ,,Si v poriadku ?'' ,,Ale áno som ,nerob si starosti '' zaváha ,, Lily o nič nejde ver mi '' ,,Už keď sa pýtaš mala som namierené k tebe .Skôr ako pôjdeš do prace .Ale ako vidím zasa meškám '' to je cela Lily raz zmešká aj vlastný pohreb . Kedysi to tak nebývalo bola dochvíľna tak ako ja. Ale raz jeden večer vyhlásila že už dosť poctivosti a tu máme výsledok . Pozriem na ňu pohľadom ktorý hovorí ''vyklop to už, nemám čas '' veľmi rýchlo pochopí ,,Tak som si hovorila že večer v klube bude párty ako vždy a že moja najlepšia kamoška ktorú zbožňujem by mohla ísť so mnou ? '' dám sa do kroku ,,Zabudni Lily '' dobehne ma ,,Notaaak budeš tam so mnou dáš na mna pozor veď vieš aká som keď sa opijem '' ,,Lily veď vieš že ja na takéto veci niesom''. ,,Veď práve iba na mna dozrieš nemusíš piť '' a má ma. Zatvári sa výťazoslávne. Ukážem na ňu prstom ,,Nemusím piť ?'' ,,Nie'' už som skoro pri obchode ,,Tak fajn o koľkej ?'' ,,O vôsmej dole pri klube '' kývnem jej hlavou a vojdem do obchodu . Tak lapači poďte si po mňa.
YOU ARE READING
V zajatí lapačov
FantasyPredstavte si že žijete na mieste , kde keď vás unesú nebudú potrestaný . Prečo ? Lebo taký je zákon . V krajine kde vládne Pán a jeho lapači nemáte šancu . Pán hľadá spomienku a nezastaví sa pokiaľ ju nenájde . ⚡️Kráčam postrannou uličkov svoje kr...