{5} Suçlu hissediyorum 🌼

63 33 8
                                    


Doruk'dan

Uyandığımda başım delinecek bir şekilde ağrıyor du, neler oldu derken aklıma gene dayak yediğim geldi fakat üzüldüğüm şey onun ilk defa benim yanımda olmamasıydı,bu cidden üzdü... ayaklandığım zaman baş ucumdaki notu gördüm notta“Uyanınca bana yaz evina sağ sağlim gel lütfen saygılar kelebek” yazıyordu.Hemen telefonumu aramaya başladım kapının oradaki koltuğun üzerine duruyor du,hemen WhatsApp a girdim.

Doruk:Beni senmi getirdin?

Hemen çevrimiçi olmuştu sanki...sanki beni bekliyor du.

Koruyucu kelebek:Hayır ne alaka.Hem nereye?

Doruk: Bilmemezlikten gelme!

*Görüldü*

İçeriye hemşire girmişti hemen ona sordum

“Beni buraya kim getirdi acaba?”

“Bir kız getirdi ama onun durumu da biraz kötü olduğu için seni getirirken oda biraz baygınlık geçirdi...”

“Neden nasıl?”

“Seni getirirken ateşi gerçekten yüksekti, havale geçirme olasılığı bile vardı!ama senin için hastalığını yok saydı,seni seviyor olmalı onun değerini bil bence”

Ben birde içimden gelmediği için kızıyordum ama durumlar farklıymış,benim için ateşli olmasına rağmen beni hastaneye kadar getirmiş di.Kendimi suçlu hissediyorum.

“Tamam sağolun ne zaman çıkarım?”

“Çıkış işlemleriniz bitince çıkabilirsiniz”

Kafamla onayladıktan sonra üstümü giydim ve çıkış işlemlerimi hallettik den sonra ise değneğimi alıp hastahaneden çıktım.

~Koruyucu kelebeğim~✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin