Boradan
Doruğun yanından ayrıldıktan sonra Zeynebimin yanına geldim “Kimdi o çocuk” “Boşver sen,hadi eve gidelim geç oluyor”dedikden sonra bana şüpheli bir şekilde bakdı sonra umursamayıp yola devam ettik.
Eve vardığımızda saat 9 falandı Zeyneb benim ile film izlemek için söz verdirmişdi onu kırmamak için filmi açıp izlemeye koyulduk,filmin bitmesine 2 saat kala telefon çaldı bu Dorukdu.Hemen ayağa dikildim.“Efendim bir şey mi oldu?” “Çabuk buraya gel!” “Neden?”dedim merakla “Açelya çalışırken bir salak sürekli onu kesiyordu açelya yanlız olduğu için büyük ihtimalle takip edip bir şey yapabilir buraya gel Açelya nın mesaisinin bitmesine 15 dakika kaldı”
Telefonu kapatıp hemen babamın bana emanet ettiği arabaya binip hızlıca restoranda sürmeye başladım.Vardığımda daha Açelya daha çıkmamışdı,Doruk ise kenarda bekliyordu maskesini yarıya kadar çıkartıp bana teşekkür edermişçesine göz kırpdı.Bende başımı eğip Açelya nın çıkmasını bekledim.Evet Doruk haklıymış gerçekten de takip ediyordu Açelyayı.
Bende takip etmeye başladım adam tam harekete geçtiği an Açelya güçlü bir çığlık atmışdı,ve adamda ardından bağırdı.Açelya koştuğu an tam arkasından koşacakken adamı yakasından tuttum ve yere fırlattım “Sen kim oluyorsunda benim Yengeme bulaşmaya çalışıyorsun lan.”Hala çocuğu yumrukluyordum. Birdaha yakasından tutup kendime çektim. “Birdaha seni yengemin yanında göreyim daha beter yaparım”Dedikden sonra oradan uzaklaştım.
Tam arabaya doğru yol alırken omzumda bir el hissettim hemen elini tutup ters çevirdim.“Ahhh ahhh lannn salak benim lan” Dorukmuş... “Pardon özür dilerim” “Sen açelyaya yengemi dedin lan” dedi ve gülmeye başladı,bende eşlik ettim. “Lan senin hazır araban varken beni bir eve bırakaversene”
“Patron değil misin hizmetçin şoförün falan yok mu be” “Üşendim sen bırakaversen ha” mecbur bıkkın bir şekilde Tamam dedikten sonra arabaya bindik.Bir yarım saat sonra şahane bir eve gelmişdik, “Senin evinmi lan senin evinse vallah jillop gibi” “Evet benim evim bobocuk” suratımı asmışdım ne yapayım Bobo lafını sevmiyorum hoşuma gitmiyordu. “Niye suratın düşdü lan” “Sen bir yandan yenge bir yandan bana Bobo demeyi bırakın artık ya”dedim bir bıkkınlıkla,ikimizde gülüyorduk."çocuğum olursa sana Bobo dedirtcem.
“Ha bu arada sizin ile yanınızdaki çocuk kim ?” “Ooooooo kıskandınmı?”
“Yaa sus o kim dedim sana?!” dedi sinirli bir şekilde “tamam tamam kızma o çocuğun adı Kuzey,ama yanlız Açelyadan hoşlanıyor o çocuk elini sıkı tut derim haaa” “kes lan içime kurt düşürme neyse yarın işim var hadi sana iyi akşamlar” diyip kapıyı suratıma kapattı.Acaba Açelya Doruğun geri geldiğini öğrenince ne tepki vericek acaba zeynoya söylesemmi,Pff aklım çok karışık.
Aklımdaki soruları kovdukdan sonra arabaya binip eve yol aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Koruyucu kelebeğim~✔️
Teen FictionHesap ile alakam yok, bu kitabı ise anı olarak bırakıyorum. Kimsede bu kadar iğrenç olan bir kitabıda okumaz diye düşünerek bu "Hesaptan" ayrılıyorum.