İş çıkışı çok yorulmuşdum,o Bobo ile Zeyno gitti ve ben mesaiye kaldım,Saat akşam 11 falan dı, Sandalyeleride düzelttikten sonra çıktım, kulaklığımı takıp yola koyuldum,saçım salık olduğu için kulaklığım ile saçım karışmıştı,saçımı düzeltmek için kulaklığı çıkarmıştım,ve yürümeye başladım, fakat arkamdan ayak sesleri geliyordu.
Korkuyordum tek başıma ve ıssız bir sokakdaydım,ben hızlanınca arkamdaki kişide hızlanmıştı,bir anda omzumda bir el hissetmem ile bağırdım,ve bir an bağırmamam için ağzımı tutmaya başladı,elini ısırıp koşmaya başladım.
köşeyi döndüğüm an durmuşdum çünkü peşimden gelen kimse yoktu,kafamı öne doğru ittiridim ve bakmaya çalıştım.
Nee! Şuan 2 adam birbirlerini yumrukluyordu,daha fazla bakmamak için ve korktuğum için,oradan hızlı adımlar ile arkama baka baka ayrıldım.Sonunda eve vardım, Zeynep vardı sadece bora yoktu hayret, şaşırmıştım,bizden gece 12 de gider sabahın 8inde burada oluyordu.
“O boboşun nerede kızz”dedim yüzü düşükdü üzülerek cevap verdi “Ne güzel romantik bir film açıp keyif yapacaktık,fakat telefonu çaldı ve acil bir şekilde çıktı sanırsam kavgaya gidiyordu”dedi“Boşver boboşun gelir hemen”dediğim an beni öldürecek gibi baktı “Heyyy ne öyle bakıyon” “Şöyle deme çocuğa hoşuna gitmiyor” “İyi tamam be”diyip odama çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Koruyucu kelebeğim~✔️
Novela JuvenilHesap ile alakam yok, bu kitabı ise anı olarak bırakıyorum. Kimsede bu kadar iğrenç olan bir kitabıda okumaz diye düşünerek bu "Hesaptan" ayrılıyorum.