{²} Ceza⚡

95 37 14
                                    


Doruk:Ben kendimi savunabilirim,bu seni ilgilendirmez!

0530: hıhı Aynen sokaklar da ve okulun deposunda falan zorbalığa uğrayan da benim.

Doruk: Biliyorsan lütfen söyleme... kimseye!

0530: Neyi?söylemeyim? anlamadım.

Doruk:Tamam bilmiyormuşsun sıkıntı yok...

0530:Neyi bilmiyom şifreli konuşma lan!

Doruk: Boşversene bilmemen daha iyi yoksa sende bana zarar verirsin

0530:peki umrumda değil banane,ama kendini savunmayı öğren artık

Doruk:Böylesi daha iyi cezamı çekiyorum...

Doruk'dan

Cevap gelmemişti,aman umrumda değil.Oturuduğum yerden kalkıp duşa girdim,soğuk bir duş iyi gelir diye düşündüm.

1Ay sonra

Herkezden sakladığım bir sırrım var,diceksinizki sana zorbalık yapanlar nasıl biliyor,onlar zamanında en iyi arkadaşlarımdı, dostlarım, kardeşlerim.Fakat ogüne kadar,babam kundakçı ve katil olarak hapise atılana kadar,annem yoktu birtek babam bakardı bana,6 yıldır hapiste olmasına rağmen babama güvenirdim hala da öyle o yapmazdı kimsenin canını acıtmazdı.Bunun yüzünden hep kendimi suçladım keşke o an uyumasaydım,oan kendimi savunabilecek Yaşta olsaydım,belki babam suçsuz yargılanabilirdi.Arkadaşlarım ise bana güvenip inanmak yerine...benim Le oynadılar beni herkeze söylemek ile tehdit ettiler karşılığında onlara hizmet edecektim.Bazen onlara bulaşıp kendimi dövdürüyorum,canım acıdığı için belki o pişmanlığı unuturum diye ama son bir aydır düzgün dayak bile yiyemiyorum nedenmi? Son 1 ay bir kız beni kurtarıp duruyor,sonra ise kendini korumayı öğren diye mesaj çekiyor.Bıktım ama yeter onu ilgilendirmez!

~Koruyucu kelebeğim~✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin