Doruk'dan
Dosyaları imzalarken birden telefonum çaldı bora arıyordu.
“Efendim bora ne oldu çabuk söyle imzalamam gereken bir sürü dosya var”
“Açelya sana doğru geliyor”Bir an söylediği şey ile şaşkın bir şekilde yerimde kalmıştım.“Alo alo Doruk cevap ver!”Dilim düğümlenmişti çünkü şuan kapıda ve kapıyı çalıyordu.
Mecbur gelmesi için gel komutunu vermiştim.O gülen yüzü beni gördüğü an solmuştu.Yavaş yavaş kendini kaybediyor gibiydi.
Bir anda yere yapışmasıyla telefonu fırlattığım gibi yanına koştum.Bayılmıştı ve kafasını fena çarpmıştı.
Hemen ambulansı aradım, korkuyordum o göz yaşları benden istemsiz bir şekilde akıyordu.
Sedyeye koyarlarken Zeynep beni farketmişdi bana iğrenir gibi bakıyordu haketmiştim.
Hastaneye gelmiştik yoğun bakıma almışlardı Açelyayı bir anda doktor geldi.
“Hasta yakınları siz misiniz?”Ben tam evet diyecekken adeta sinirden köpüren Zeynep cevap vermişti.
“Evet biziz ama Açelyayı görebilir miyiz?”
“Eve görebilirsiniz ama son ne yaşadıysa hatırlamayacak”Ben girmek istiyordum ama girecek yüzüm bile yoktu.
“Zeynep ben girebilir miyim?”“Bora sen gir Doruk ile konuşmam lazım”Bora kafasını onayladım der gibi salladıktan sonra Zeynep beni alıp hastanin bahçesine getirmişdi.
“Sen hangi hak ile geliyorsun ha?”Aşırı sinirliydi
“B-ben sadece-”sözümü kesmesi ile tekrardan konuşmaya başladı.Bu şekilde yazılan lar bağırarak konuştuğunu gösteriyyyooo ehe
“Bunca zaman neredeysin sen ha?şimdi mi aklına geliyor açelya.Bu kız senin yüzünden yolda geçen herkesi sen zanneti ya!"
"hergün okulun deposuna,evinde,dar sokaklarda geçirdi gününün 11 saatini hergün seni bekledi hergünde kendini suçladı!"
"Peki sen ne yaptın dur söyliyim bir korkak gibi kaçtın neylerden mi GERÇEKLERDEN!"
"Peki hiç giderken Açelyayı düşündün mü? Bu kız bensiz ne yapar diye düşündün mü?Sen yokken ben vardım Bora vardı Kuzey vardı ama...
Sen yoktun! Bak Doruk 6 yıldır yokdun şimdide olma!Düzeni bozma!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Koruyucu kelebeğim~✔️
Teen FictionHesap ile alakam yok, bu kitabı ise anı olarak bırakıyorum. Kimsede bu kadar iğrenç olan bir kitabıda okumaz diye düşünerek bu "Hesaptan" ayrılıyorum.