Oy verip yorum yaparsınız çok mutlu olurum...💞🦋en sevdiğiniz Canlı nedir?Multimedya daki çocuğun sesine aşık oldum şarkı adı me and my broken heart Türkçesi YouTube'da bulunmakta
Doruk'dan
Alarmın çalmasıyla savaşa kalkar gibi kalktım hani kim alarm sesini Dombıra yaparki(kesinlikle ben Agust d yapmadım neseee)
Değneğimide alıp Banyoya girdim elimi yüzümü yıkadıktan sonra bir hışınla evden çıktım ama bu ayakta harbi zorluyor du.Önümden fısır fısır sesler duymuştum benim hakkımda konuştuklarını tahmin ettiğim için hafif yaklaştım fakat benim ile ilgili konuşmuyorlardı şaşırdım.Ama genede dinledim.
“Bugün Açi okula niye gelmedi Zeyno?”
“Yaklaş...dün çok ateşi vardı oyüzden bugün gelebileceğini sanmıyorum...”
Bir an aklıma gelen şey ile duraksadım.Eee beni sürekli kurtaran kızın da dün ateşi vardı yoksa o Açi denen kızmı?Hemen lafa giriştim
“Selam...”ses çıkmamış dı tahmin ettiğim gibi...tam sırama oturacakken arkamdan bileğimi bir el sardı.
“Selam isteğin bir şey mi var yardımcı olayım,az önce cevap veremedim kusura bakma”sanki duyduğumu anlamış olacak ki biraz telaş yaptı.
“Açi dediğiniz kız kim merak ettim de geçmiş olsun”
Tam cevap verecekken öğretmen sınıfa girdi o ise sanki rahatlamışa benzer bir şekilde ofladı.
“Evet çocuklar performans ödevi vericeğim ve 2 şer gruplara ayrılcaksınız”dedi ve devam etti
“Selin-Arda
Buse-yiğit
Burak-aslı
Doruk-Zeynep
...................”Bir an sevinmiştim çünkü belki bir ihtimal o kızı bulma ihtimalim olabirdi tabi Zeynep in kankasıysa.Bilerekden hemen atladım.
“Zeynep ödevi senin evinde yapsak olurmu biliyorsun zaten ayağım alçıda ve ortalık berbat yani, ayağım acıdığı için ortalığı toparlamadım”
“Bir dakika birine telefon açmam lazım”dedi ve sınıfın kapısına gidip konuşmaya başladı.”
Zeynep den
Hani neden okadar kişi varken neden ben dorukla derken doruk yanıma gelip benim pardon Açelya ile benim evimde çalışma yapmak için soruyordu çıldırcam ya.
Ama ben şimdi napıcam ki Doruk'dan bir dakika isteyip hemen Açelya yı aradım açelya ile aynı sınıfta değiliz o E sınıfı ben B.
“Aloo açi...”
“Efendim”sesi yorgundu
“Sana kötü haberim var...ama bağırma, hoca performans ödevi verdi 2şer grup ve ben bil bakalım kim ile grubum...Doruk dahası var, bizim eve performans için gelmeyi düşünüyor...”ses yoktu hala aramadamı diye kontrol ettim aynen aramadaydı ama niye ses yoktu.
“BENNN OOO HOCANIN GEÇMİŞİNİ GELMİŞİNİ pardon GELMİŞİNİ GEÇMİŞİNİ SÜLALESİNİ ****************************************”
Anasını satayım sağır oldum lan bu nasıl küfür etmek?
“Euzubillahimişeytaniracim Bismillahirrahmanirrahim olum bune...Bir şey diyimmi aşırı şanslısın imanlı bir kankaya sahipsin hihihihihi.”
Bir anda kulağıma gelen dıt dıt dıt dıt sesleriyle kapattığını anlamamak elde değildi.Hemen doruğun yanına gittim
“Doruk gelebilirsin tabi hadi gel gidelim”şuan tek isteğim Açelyanın evi terk etmesiydi ne kadar iyi bir kankayım ama hhıııııııı hııııııııı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Koruyucu kelebeğim~✔️
Novela JuvenilHesap ile alakam yok, bu kitabı ise anı olarak bırakıyorum. Kimsede bu kadar iğrenç olan bir kitabıda okumaz diye düşünerek bu "Hesaptan" ayrılıyorum.