Doruk'dan
Karımı ve çocuğumu yangında kaybetmiştim artık sinirsel bir hastalığım vardı.tedavi görüyordum...
Attım yalanımı sikeyim inananı tövbeeeeeee wehehhhehe şakaaydı bu bir şaka ironi!
Doruk'dan
İşlerimde çok yorgun olduğum için uyumaya karar vermiştim.Yatağımda masumca uyuyordum taaki o meşhur bedduayı duyana kadar.
"Dorukkk eğer 15 dakikaya kalkmazsan bu çocuklar gelmediğini fark ederlerse alır ayaklarından tavana asıp sallandırırım"
Evet yeliz ve Mete yi okuldan almayı unutursam çocuklar yanlış anlayabilir di. (annem beni almaya geç geldiği için beni sevmiyorlar diye ağlamıştım zkxkkckvkfkfk malım olum)
Açelya da çocukları okuldan benim almamı istiyor du çünkü o Hastaydı.
"Tamam tamam kalktım"Üstümü özenle giydikten sonra aşşağı indim
"Ben çıkıyorum hayatım"
"Bekleeee"yanıma gelip dudağıma ufak bir öpücük bırakmıştı
"Dikkatli git olurmu,seni seviyorum"alnından öptükten sonra evden çıktım
Okula varır varmaz Mete ayağıma yapışmıştı yeliz ise yüzü düşüktü hocalarıda bize doğru geliyor du ne oldu acaba.
"Merhaba tekrardan.Biliyorsunuz ben burcu sizinle konuşmam lazım"
"Buyrun sizi dinliyorum"
"Oğlunuz yine bugün erdem arkadaşını dövdü bu hiç iyi bir şey değil,neden dövdüğünü soruyorum cevap da vermiyor"
"Ee hocam o velet erdem kızıma aşık olmuş erkek kardeşi olarak kıskanıyor yapacak bir şey yok?"
"Beyefendi ailesi artık şikâyetçi olmaya başladı,ve busefer Mete gerçekten de abarttı "aahhh Mete ahh oğlum ahh.
"Peki burcu hanım onunla konuşacağım"dedikten sonra arabaya doğru ilerledim.
"Bunu sizinle eve gidince konuşacağım!"
Eve varmıştık sonunda koltuğa geçip oturdum onlarda karşımdaki koltuğa oturdular.
"Evet kim anlatmaya başlıcak"dememle Mete bağırarak konuşmuştu
"BABA O ERDEM GICIĞI KARDEŞİMİN DUDAĞINDAN ÖPTÜ!"
"NEEEEEEE YALAN ATMA YANAĞIMDAN ÖPTÜ" içeri giren açelya ile herkes susmuştu.
"Kim kimi öptü bakalım anlatın bana"Mete koşarak açelyanın ayağına sarıldı
"Anne o erdem varya erdem kardeşimi dudağından öptü"Açelya gözlerini pörleterek yelize baktı.
"Bu doğrumu Yeliz?"
"E-evet."
"Kızım sen kaç yaşındasın 7 bu yaşta saçmalama emin olki büyüyünce bu anı suratına tokat gibi çarpıcak.
"Anne sen babam ile 8 yaşlarında tanıştığınızı söylemiştin hiç adil değil bu!"
"Tamam annecim özür dilerim"
"Mete sana gelince erdemi dövmeyi bırak çocuğum.Haberim yok sanıyorsunuz hepiniz fakat çocuk beni sevdiği için gelip anlatıyor herşeyi."
Ben Mete yeliz birbirlerimize bakıyorduk.Cin gibi bir karım var hay maşallah.
BU BÖLÜM DİĞER KİTAPTA SURATINIZA TOKAT GİBİ ÇARPICAKKK UNUTMAYINNN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Koruyucu kelebeğim~✔️
Ficção AdolescenteHesap ile alakam yok, bu kitabı ise anı olarak bırakıyorum. Kimsede bu kadar iğrenç olan bir kitabıda okumaz diye düşünerek bu "Hesaptan" ayrılıyorum.