Açelya danBoranın dediğine çok sevinmiştim,yeni bir işim olucaktı,hemde koskocaman bir şirketin kafeteryasında çalışacaktım.
Sabah heyecanla yeni işime hazırlanıyordum.Herkezi acele ettirmişdim.Bir hızla evden çıkmıştık geldiğimiz gibi bizi bir genç kız karşılamıştı.
“Merhabalar ben Doruk beyin menejeriyim.”Gerçekten de patron ve menejer ilişkisini kitaptan ibaret olduğunu düşünüyordum.
Çünkü kız menejer değil sanki partiye giden bir s**tük e benziyor afedersiniz ama.(afedersiniz özür dilerim)
Yani böyle giyiniyorsa patronunu çoktan baştan çıkarmıştır yalanmı.Konuşmaya devam etmişti.
“Size bugün ben eşlik edeceğim şuradan buyrun,burası kantin aslında kafeterya ama ben kantin diyorum neyse.
Doruk bey hijyen konusunda çok tedbirlidir, dikkatli olun lütfen,istediğiniz zaman bir şeyler atıştırp,içebilirsiniz maaşınızdan kesilmiyecekt-"lafını bölen şey telefonuydu
“Afedersiniz Doruk bey beni yanına çağryorda iyi günler çalışmaya başlayabilirsiniz”dedikten sonra asansöre binip gitti.
Zeynep kızarak bir anda konuşmaya başladı.“Boraaaaa kızı niye öyle süzdün sen haaaa”
Bora bir anda konuşmasıyla yerinden hoplamıştı.“N-ne a-alakası v-ar”bora Zeynep den korkardı.Ama bora asla başka kıza bakmazdı,bunu çok iyi bilirim.
Her kavga ettiklerinde benim yanıma gelir ve kafasına omzuna yaslayıp Zeynebi kaybetmekten korkuyorum diye ağlardı.
“Nasıl bakmadın yaa,birde yalan söylüyor”Bora ağlamaya başlamıştı o gerçekten de çocuk ruhlu biri ve sevdiğini kaybetmekden çok korkuyordu.
Arkamı dönmüştüm mecbur bırakmışlardı öğkkk Zeyneb borayı öpmeye başlamıştı çünkü.
“Heyy heyy sevgili olsanızda ortalık yerde yapılacak şey değil gidin ya manyaklar”
Gülmüşlerdi ve benim o an aklıma Doruk gelmişdi oda çok güzel gülerdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Koruyucu kelebeğim~✔️
Teen FictionHesap ile alakam yok, bu kitabı ise anı olarak bırakıyorum. Kimsede bu kadar iğrenç olan bir kitabıda okumaz diye düşünerek bu "Hesaptan" ayrılıyorum.