Doruk ile 1 yıldır evliydik herşey çok güzeldi,katil cinayeti karısı ile işlediğini, ve Doruğunun babasının suçsuz olduğunu kabul etti.
Babası ise hapisten çıkmıştı,arada bir yaşadığı küçük köyü ziyaret ediyorduk.
Tuvalette sonucu almıştım tabi ki siz anladınız...
Hemen salona gittim ve doruğun başın da dikildim
“Doruk bir bebeğimiz olma ihtimali olsaydı adını ne koyardın?”
“Bilmem şeyyy yeliz çok güzel gibime geliyor.Hani küçükken çocuğumuzun olduğu hayalini kurardık ve adını her zaman
Yeliz koyardın ya o yüzden."Ben bunu nasıl unuttum.Küçükken evlenme hayalini kurar çocuğumuzun adını Yeliz koyardık.Tabi o zamanlar masumduk.
“Çok güzel peki Erkek olsaydı?"
“Dodo kuşu"gülmeye başlamıştık
"Hiç komik değil ama!"
"Peki peki hmm Mete nasıl"
Bu adamda da isim kaynıyor (acun sözü)“Bu isimler çok güzel Doruk..."
"Biliyorum hayatım da neden sordun?"
Elimdeki testi göstermemle yerinden sıçramıştı.“BABA OLUYORSUN!"diye bağırmıştım sevinçten yerinde duramıyor, etrafta dolanıp dolanıp duruyor arada sarılıyor du.
“Dorukk!"
“Hee ne oldu doğurdun mu iyi misin kanaman varmı!"bu adam fazla panik yapıyor.
“Ne alaka baba oluyorsun diyorum ve daha 2 haftalık nasıl doğurucam çocuğu"
"Özür dilerim ben panik yaptım"diyip sarılmıştı.
"Bana bu babalık duygusunu yaşattığın için teşekkür ederim kelebeğim"
İkimizde birbirimize sarılıyor, ağlıyor duk onu çok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Koruyucu kelebeğim~✔️
Novela JuvenilHesap ile alakam yok, bu kitabı ise anı olarak bırakıyorum. Kimsede bu kadar iğrenç olan bir kitabıda okumaz diye düşünerek bu "Hesaptan" ayrılıyorum.