Bebekler artık 9 aylık olmuştu zaten bebeklerin inadı vardı ve bana çekmişler yemin ederim, çocuğukların doğası yok.İkizlerimiz olucaktı Mete ve Yeliz
9 aylık oldukları için her doğabilir tehlikesi ile hastaneye yatırılmıştım.
(3.30 kilo doğmuşum doğasım yokmuş aq,zaten çok istiyor dum ya bu hayata gelmeye.)
"Doruk korkuyorum"evet çok korkuyorum ama bir yandan normal doğum olucağı için fazla da korkum vardı.
"Korkma birtanem ben senin hep yanındayım"diyip elimi öpmüştü
Bir anda sancı girmişti.(burada anamdan yardım alıyom çünkü doğuma gitmediğim için hiç hani dogurmadım skdkkckdkkd) (anamın hikayesi smkxdk)
Doruk sancı yüzünden bağırmam ile yerinden sıçramıştı.
"Doktor doktor yok mu lütfen"
“Hemen doğum haneye alın hemen"
Beni bir anda doğum haneye aldılar birden suyum gelmişti.
“Doğum başlasın"
Doruk'dan
Korkuyor dum çünkü doktorlar riskli olabileceğini söylemişti.
İçeriden bağırma sesleri geliyordu.Bir anda o bağırmayı duyana kadar çok ciddiydim.
"DORUKKKKK ŞEREFSİZ DORUK ŞURADAN SAĞ ÇIKAYIM SENİ ALICAM BACAKLARINDAN TAVANA ASICAM VE SALLANDIRICAMM BEN YAPARIM!!!!"
Kızcağız harbi doğumda ana avrad düz gidiyor du.
Doğum bittiği için Açelyayı odaya aldılar.İçeri hemen girdim.
"Kelebeğim iyi misin?"
"Evet iyiyim Yeliz ve Mete nerede?"bebekleri yanında göremediği için endişelenmeye başlamıştı.
"Birazdan hemşire getirir"
Dememle kapı çalmıştı"evet ikizlerimizde geldi"
"Doruk bunlar çok minnak..."
"Evet çok minnak bunlar..."ikimizinde gözümüzden ufak bir yaş aktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Koruyucu kelebeğim~✔️
Novela JuvenilHesap ile alakam yok, bu kitabı ise anı olarak bırakıyorum. Kimsede bu kadar iğrenç olan bir kitabıda okumaz diye düşünerek bu "Hesaptan" ayrılıyorum.