{18} Şüpheli çocuk 🍟

28 19 5
                                    

Pazartesi iş için kalkmıştım keşke kalkmasam,çok yorgunum çok.Beni uyandırmak için gelen bora suratını asmışdı ne bok yemeye her sabah soluğu bizim evde alıyordu bu çocuk,bora suratını asarak konuşmaya başladı "Neden birazdaha geç uyanmadın Açi veya birazdaha uyusaydın.",

kaşımı neden dercesine kaldırmıştım ,"E ben seni uyandırmak istiyordum ama" dedi mızmızlanarak bu çocuk harbi mızmız,çocuk ruhlu ve komikdi."Uyandım artık boşver zaten işe geç kalabiliriz tek benmi düşüneyim işi Allah Allah.

Ben Zeynep,Bora birde Kuzey bir restorantda garsonduk.Kuzeyle ise restorantda tanışmıştık."Yatağımdan kalkıp banyoya girdim gözüm çapak dolu neden acaba.

Yüzümü yıkadım ve yatağımın üzerine koyduğum bol kazak ve pantolonu giydikten sonra aşşağı indim kapıya yöneldim bu sefer üniversiteye tek gitmek istiyordum "Kahvaltı yapmadan nereye"dedi.

Zeynoya ona kahvaltı yapmacağımı ve tek başıma gitmek istediğimi söyleyip evden çıktım.Durağa vardığımda fazla kalabalık değildi gayet iyiydi, otobüse biner binmez pencere olan kısma oturup rengi su yeşilini andıran kulaklığımı da taktıktan sonra şarkı dinlemeye başladım.

Tam otobüs hareket edicekken durduruldu sanırım bir yolcu geç kalmıştı,
içeriye giren çocuğun nedense gözleri hemen beni bulmuşdu şaşırmıştım, çok değişikdi ağzı burnu kar maskesi giydiği için görünmüyordu,yanıma oturması için yanımı patpatladım ama umursamayarak çaprazımdaki koltuğa oturdu bende fazla üstelemedim ve şarkımı dinlemeye devam ettim.

Diğer durakda Kuzey binmişti Kuzey gayet akıllı, dürüst ve cömert biriydi tam yanıma oturması için elimi kaldıracaktım ki biri buna engel olmuştu.Kim olduğuna bakmak için çevirdiğim o maskeliydi yani şüpheli gibi gelen çocukdu, yanıma oturdu ve kulaklığımın tekini alıp o da dinlemeye başlamışdı.

kuzey ise şaşırmış bir şekilde bakıyordu,iki elimi yapacak bir şey yok dercesine kaldırmıştım oda sonra şuan yanımda kulaklığımı paylaşan adamın oturduğu yere oturdu.“Sen kimsin lütfen mesafinizi koruyun dediğimde cevap vermemişdi.Bir 15 dk sonra varmıştım,o çocuk inmemiş di,fakat arkamda sinirli ve kıskanç bakışlar bıraktığına emindim,Kuzey ise bana eşlik etmişti.

Sizce o çocuk kim?Allah Allah

~Koruyucu kelebeğim~✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin